فروش اینورتر در مدل و برندهای مختلف توسط مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات الکتریکی صنعتی در سطح کشور صورت می گیرد. اینورتر از جمله دستگاه های کاربردی است که در صنایع مختلف نقش اصلی در تبادل جریان مستقیم به جریان مورد نیاز دستگاه های الکتریکی دارد. بدین وسیله شاهد  فروش انواع اینورتر در مدل های مختلف چون اینورتر با گشتاور بالا، اینورتر مخصوص پمپ و فن، اینورتر مدل ال اس و غیره می باشیم.

مجموعۀ صنعت الکتریک به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در صنعت فروش اینورتر و دیگر دستگاه های الکتریکی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت توانسته اند متناسب با نیاز بازار صنعت داخل، بر تنوع و کیفیت محصولاتی که عرضه می کنند، بیافزایند.

فروش اینورتر و ویژگی های آن

مهمترین عامل فروش اینورتر داشتن کارایی هوشمند این دستگاه می باشد. به طور کلی دستگاه اینورتر درون سیستم هایی که با الکتروموتور سر و کار دارند، مورد استفاده قرار گرفته یم شود. برای نمونه پمپ های آبی که در ساختمان ها به کار برده می شوند، نیز مجهز به دستگاه اینورتر هستند که بتوانند کنترل بر سرعت گردش آب میان شیرهای باز و بسته داشته باشد، تا بدین وسیله بتوانند از هدر رفتن آب جلوگیری کنند. همچنین جهت تنظیم سرعت گردش در دستگاه های سانتریفیوژ نیز به کار برده می شود و بدین وسیله امکان جداسازی ذرات ریز را از یکدیگر میسر می سازد.

اهمیت اصلی فروش انواع اینورتر به دلیل ویژگی های کاربرد آن می باشد که می توان به افزایش طول عمر موتور، ممانعت از افزایش ناگهانی ولتاژ و جلوگیری از آسیب دیدگی موتور، داشتن قابلیت هوشمند سازی و برنامه ریز و ... اشاره نمود.

مجموعه صنعت الکتریک در حوزۀ فروش انواع اینورتر و دیگر دستگاه های الکتریکی صنعتی در سطح کشور در حال فعالیت می باشد. بنابراین اگر قصد تهیۀ دستگاه اینورتر برای راه اندازی یک سیستم الکتریکی صنعتی دارید، می توانید با دفتر فروش صنعت الکتریک تماس حاصل فرمائید.

صنعت الکتریک

دفتر مرکزی : تهران - مترو سعدی - خیابان سعدی شمالی  - کوچه بیمه - مجتمع تجاری و اداری پارس - طبقه اول پلاک 23 

تلفن فروش 33981730-021, 09125929028 پست الکترونیک : info@sanatelectric.ir

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()