اینورتر جزء یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. هدف اصلی از ساخت دستگاه اینورتر، تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب بر اساس نیاز سیستم الکتریکی مورد نظر، با واحد فرکانس، ولتاژ و یا توان می باشد. در واقع اینورتر به عنوان دستگاه مبدل جریان مستقیم به متناوب شناخته می شود و با نام های دیگری همانند درایو سرعت متغیر، درایو سرعت قابل تنظیم، درایو فرکانس قابل تنظیم و میکرو درایو نیز معرفی می شوند. با خرید انواع اینورتر برای کنترل از راه دور عملکرد و تنظیم موتور نیز به کار برده می شود. در واقع با تغییر فرکانس بر روی موتور، باعث چرخش الکتروموتور می شوند.

مجموعۀ صنعت الکتریک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات الکتریکی در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه توانسته امکان خرید انواع اینورتر را برای مشتریان با قیمت ارزان فراهم نموده است.

فروش اینورتر با قیمت ارزان

با توجه به کاربردی که دستگاه اینورتر دارد، امکان خرید اینورتر با قیمت ارزان برای صنعت گران فراهم می باشد. لازم به ذکر است که دستگاه اینورتر را می توان به صورت مستقل نیز در ساخت برخی از سیستم های الکترونیکی چون راه اندازی سیستم انرژی خورشیدی و یا منابع پشتیبان به کار برد.

به طور کلی دستگاه اینورتر متناسب با میزان جریان ورودی در دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می شوند ولی در نهایت شامل خروجی جریان به صورت سه فاز می باشد. دستگاه های اینورتر با توان بالای سه اسب بخار نیز از ورودی سه فاز بهره می گیرند و به واسطۀ دستگاه اینورتر می توان موتور را به نرمی و کنترل شده استارت زد. جهت خرید انواع اینورتر با قیمت ارزان می توانید از طریق مجموعه صنعت الکتریک اقدام نمائید.

این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش دستگاه های الکتریکی مانند فروش انواع اینورتر متناسب با صنایع مختلف فعالیت می کند و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان در اقصی نقاط کشور می باشند.

صنعت الکتریک

دفتر مرکزی : تهران - مترو سعدی - خیابان سعدی شمالی  - کوچه بیمه - مجتمع تجاری و اداری پارس - طبقه اول پلاک 23 

تلفن فروش 33981730-021, 09125929028 پست الکترونیک : info@sanatelectric.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()