ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان نسخه های جدید دستگاه های پروجکشن وارد بازار شده اند. پایۀ اصلی دستگاه های ویدئو پروژکتور را قطعات لامپ و لنز تشکیل می دهد که امکان تبدیل داده های ورودی را به تصاویر میسر می سازد. در واقع داده ها به واسطۀ دستگاه های منبع دیجیتالی چون کامپیوتر، دوربین عکاسی، لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند، انواع دستگاه پلیر و ایکس باکس به دستگاه ویدئو پروژکتور انتقال داده می شود و سپس داده ها توسط دستگاه پروسس شده و سپس به واسطۀ بازخورد تصاویر از لنز با ابعاد بزرگ به صورت نور بر روی پردۀ نمایشگر منعکس می شود. بدین وسیله شما می توانید داده های تصویری را در ابعاد بزرگ مشاهده نمائید.

امروزه استقبال از خرید ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل داشتن وزن سبک این محصول می باشد و امکان خرید این دستگاه از طریق فروشگاه نیزار کالا برای اقشار مختلف جامعه فراهم می باشد.

فروش ویژه ویدئو پروژکتور جیبی

با وجود مجموعه های تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور در سطح کشور، امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی مانند  خرید ویدئو پروژکتور PS4  با قیمت ارزان برای افراد مهیا می باشد. چرا که با ورود تکنولوژی ساخت دستگاه های پروژکتور دیگر نیاز نیست نگران تهیۀ این کالا با قیمت بالا و برند خارجی بود چون ورود تکنولوژی ساخت این دستگاه در داخل کشور، باعث کاهش قیمت خرید دیتا پرژکتور می شود.

با بهره گیری از امکانات ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می توان به راحتی دریافت داده ها را از منبع دیجیتالی با استفاده از امواج وای فای و بدون استفاده از رابط کابلی انجام داد. بدین ترتیب نیاز نیست نگران محل قرار دهی دستگاه های پروژکتور و یا منبع دیجیتال بود. با توجه به ابعادی که دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی دارند، امکان جابجایی دستگاه درون کیفیت برای افراد وجود دارد و کارایی دستگاه نسبت به گذشته بیشتر شده است.

جهت مشاهدۀ مشخصات فنی ویدئو پروژکتور جیبی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید و پس از بررسی های جامع می توانید به صورت آنلاین محصول مورد پسند خود را تهیه نمائید. 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()