ویدئو پروژکتور جیبی همانطور که از نامش مشخص است، در سایز کوچکتر از مدل های قدیمی ساخته شده اند و دارای وزن سبک تر می باشند. عصر حاضر، دنیای پیشرفت تکنولوژی است و تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور تلاش می کنند، متناسب با نیاز جامعه بتوانند سطح کیفیت دستگاه ها را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. بدین ترتیب شاهد تولید و  فروش ویدئو پروژکتور جیبی در مدل های مختلف می باشیم.

جهت اطلاع از مشخصات فنی دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه نیزار کالا داشته باشید. این مجموعه متشکل از تیم ورک مجرب و متخصص است که با رشد روز افزون تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی، موفق به طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور در مدل های جدید گردند.

خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی

خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی در مدل های مختلف برای افراد و مجموعه های مختلف فراهم می باشد. در واقع بستر لازم جهت تهیۀ دستگاه های پروژکتور جیبی CRT، پروژکتور ال سی دی و یا پروژکتور با پردازش نور دیجیتال یا DLP برای افراد وجود دارد. در واقع نوع تکنولوژی است که جهت ساخت پروژکتور مورد استفاده قرار گرفته است. لامپ پرتو کاتدی، صفحه نمایش کریستال مایع و پردازش نور دیجیتال از جمله قطعاتی هستند که موجب تفاوت و ایجاد دسته بندی های مختلف نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور شده است.

ویدئو پروژکتور جیبی مجهز به فناوری وای فای می باشد که امکان ارتباط دستگاه ها را به صورت از راه دور و بدون ارتباط کابلی مهیا می سازد. استفاده از امکانات پیشرفته باعث ارتقاء کیفیت دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی می شود. به همین دلیل امکان جابجایی دستگاه راحت تر از گذشته صورت می گیرد و به دلیل برخورداری از کلیۀ پورت ها، امکان اتصال پروژکتور به اکثر دستگاه ها دیجیتالی مهیا خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به منظور فروش محصولات ویدئو پروژکتور جیبی مانند فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار نیزار کالا راه اندازی شده است. بدین ترتیب توانسته اند امکان خرید آنلاین انواع ویدئو پروژکتور را برای مشتریان فراهم نموده اند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()