ویدئو پروژکتور وای فای دار به عنوان نسخۀ جدید دستگاه های پروژکتور در سطح جهان شناخته می شوند چون با بهره گیری از فناوری امواج WiFi، امکان ارتباط دستگاه را با منابع دیجیتالی وای فای دار فراهم می سازد. از این رو مؤسسات و مجموعه هایی که قصد تهیۀ تجهیزات سیستم پخش تصویری دارند، می توانند با خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار نیاز خود را مرتفع سازند.

فروشگاه نیزار کالا اینجاست که در سطح کشور به عنوان یکی از اولین مجموعه های تولید کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان ادامه می دهد. بنابراین جهت تهیۀ این دستگاه می توانید با کارشناسان فروش نیزار کالا تماس حاصل فرمائید.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با قیمت ارزان

همانطور که بدان اشاره نمودیم، امروزه امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان برای افراد محیا می باشد چون امکان خرید این دستگاه با برند ایرانی و با کیفیت بالا برای افراد فراهم می باشد. با توجه به اینکه مانیتورهای بزرگ با فناوری پیشرفته وارد بازار شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است ولی کارایی که یک دستگاه ویدئو پروژکتور می تواند داشته باشد نسبت به مانیتورها بیشتر و کاربردی تر می باشد.

لازم به ذکر است که اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور عبارتند از لامپ و لنز می باشد. نوع تکنولوژی آنها می تواند تأثیر مستقیم بر روی کیفیت تصاویر داشته باشد. به طور کلی هدف از بکارگیری دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار ، پخش داده های تصویری است. از این رو در محیط های آموزشی جهت ارائه مطالب علمی و همچنین تحقیقات و فایل های تصویری می توانند از مزایای مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار استفاده نمایند.

جهت مشاهدۀ مشخصات فنی نسل جدید دستگاه های پروژکتور می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و بدین وسیله اطلاعات بیشتری در خصوص این وسیلۀ پرکاربرد بدست آورید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()