لوازم یدکی بیل مکانیکی نقش مهم و اساسی در عملکرد ماشین بیل را دارد. اهمیت کاربرد بیل مکانیکی را در اجرای برخی از پروژه های عمرانی تا کنون مشاهده نموده اید. ماشین بیل دارای اجزای مختلفی چون جام، بازوی مفصلی، انواع پمپ هیدرولیک، سیستم احتراق و باتری، کابین گردان راننده، چرخ، موتور و ... می باشند. البته در حال حاضر توسط سازندگان ماشین آلات سنگین شاهد ساخت انواع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری در ابعاد کوچک و بزرگ می باشیم. در نتیجۀ این موضوع، هنگام تأمین قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی، در نظر گرفتن مدل و برند ماشین حائز اهمیت می باشد.

چندین سال است که دارندگان بیل مکانیکی می دانند که امکان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی توسط مجموعۀ پارت یدک راهسازی امکان پذیر می باشد. در واقع این شرکت با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به تهیه و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو، زوملاین، میتسوبیشی و غیره می باشند.

نکات مهم خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل

بیل مکانیکی به دلیل نوع کاربردی که در اجرای پروژه های راهسازی و عمرانی دارند، سالم بودن قطعات بیل تأثیر مستقیم بر روی عملکرد ماشین دارد. هنگام استفاده از بیل جهت کارهای سنگین، کُندی برخی از قطعات می تواند باعث شدت آسیب دیدگی ماشین شود. از این رو بررسی دقیق قسمت های مختلف بیل مکانیکی ضرورت دارد و ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل متناسب با مدل و برند ماشین داشته باشید.

قسمت اتاق گردان بیل، چرخ، سر بیل، دکل، موتور دیزلی و ... از جمله دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بیل مکانیکی به شمار می روند. هنگام آسیب دیدگی، توسط مکانیک مجرب ماشین مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود و سپس با لوازم یدکی بیل مکانیکی سالم تعویض می کنند.

جهت سفارش خرید قطعات بیل مکانیکی با برندهای مختلف می توانید از طریق شرکت پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

 

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()