لوازم یدکی جرثقیل به نحوی طراحی شده اند که قدرت کافی جهت حمل و جابجایی وسایل سنگین را جهت اجرای پروژه های مختلف داشته باشند. از مهمترین قطعات جرثقیل می توان به آویز، مانیتور، رادیاتور، جاروبک، پک کامل ضربه گیر جرثقیل، شاسی، ریموت کنترل از راه دور، قرفره ثابت نیم دایره ای، قرقره سی ریل حمل بار، شین باز، قرقره تیرآهن جهت حمل کابل، بالابرهای سیم بکسل و غیره اشاره نمود. بدین ترتیب جهت خرید لوازم یدکی جرثقیل می توانید به واسطۀ تأمین کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین انجام دهید.

پارت یدک راهسازی دارای قدمت طولانی در عرصۀ تأمین و فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین همچون انواع قطعات جرثقیل در تهران و شهرستان ها در حالت فعالیت می باشند.

عوامل مهم خرید لوازم یدکی جرثقیل

اهمیت دادن به موضوع مهم تأمین لوازم یدکی جرثقیل برای مالکین این مدل ماشین حائز اهمیت می باشد. به طور کلی هر گونه اختلال و نقص فنی برای ماشین، می تواند باعث توقف عملکرد برخی از قسمت های ماشین شود. جرثقیل خودرو، جرثقیل دستی، جرثقیل بندری، جرثقیل بازویی، جرثقیل برقی، جرثقیل زنجیری، جرثقیل کارگاهی و ... برخی از انواع ماشین آلات جرثقیل در مدل های مختلف هستند که توسط سازندگان ماشین آلات سنگین در برندهای معتبر ساخته و در دسترس صنعت گران قرار داده اند.

بدین ترتیب متناسب با مدل و برند ماشینی که در اختیار دارید، امکان خرید لوازم یدکی انواع جرثقیل برای شما وجود دارد. به دلیل تنوع مدل جرثقیل، امکان خرید انواع قطعات جرثقیل می تواند برای شما دشواری های متعددی داشته باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم به مراکز معتبری مراجعه نمائید که در عرضۀ لوازم ماشین آلات راهسازی فعالیت دارند. چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن اطلاعات جامع در خصوص مدل های متنوع ماشین آلات سنگین، قادر به واردات و پخش لوازم یدکی انواع جرثقیل کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندا و دیگر برندهای مطرح خارجی و ایرانی می باشند.

برای سفارش و دریافت لیست قیمت فروش قطعات جرثقیل می توانید با واحد فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()