لاستیک کومهو از دیگر برندهای معتبر کرۀ جنوبی به شمار می رود. این نوع تایر از جمله برندهای با کیفیت به شمار می رود چون از مواد اولیۀ مرغوب پلیمری ساخته شده اند و شرکت سازنده متناسب با تنوع خودروهای موجود در بازار، توانسته اند انواع لاستیک کومهو را تولید و در دسترس مالکین خودرو قرار دهند. خرید لاستیک دارای یک سری نکات مهم است که نقش مستقیم در انتخاب لاستیک با دوام خواهد داشت. در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به صورت حرفه ای در عرصۀ تأمین و فروش لاستیک کومهو و دیگر برندهای خارجی و ایرانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر اساس نیاز بازار، انواع تایر سواری، شاسی بلند، باری و غیره را تأمین نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

نکات مهم خرید لاستیک کومهو

نکات مهم خرید لاستیک کومهو مرتبط با مشخصات فنی تایر می شود. فاکتورهای مهمی چون شاخص حداکثر سرعت مجاز، حداکثر تحمل فشار و باد مجاز، ابعاد تایر و سایز پهنای رینگ، نوع ساختار از نظر رادیال و یا بایوس در نظر گرفته می شوند. البته مهمترین عامل جهت انتخاب لاستیک سواری مناسب، توجه به تاریخ تولید و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر می باشد. چرا که عمر مفید تایر 5 الی 6 سال پس از تاریخ تولید لاستیک محاسبه می شود. بنابراین هنگام خرید انواع لاستیک کومهو، این نکات مهم را مد نظر داشته باشید. همواره به یاد داشته باشید که از خرید لاستیک مخدوش شده و بدون تاریخ تولید جلوگیری کنید چون تأثیر مستقیم بر روی دوام تایر و آسیب دیدگی لاستیک خواهد داشت. قیمت لاستیک کومهو متناسب با مشخصات فنی تایر تعیین می شود

جهت  خرید انواع لاستیک استاندارد با برندهای معتبر خارجی و ایرانی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک به صورت اینترنتی و آنلاین با قیمت ارزان خریداری کنید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()