لوازم یدکی گریدر متشکل از انواع قطعات ریز و درشت می باشد که در طراحی و ساخت آن به کار برده شده اند. هدف از ساخت گریدر، تسطیح جاده، ایجاد شیب بر روی سطوح خاکی و همچنین برف روبی سطوح جاده می باشد. با توجه به کاربرد گسترده ای که ماشین گریدر در اجرای پروژه های عمرانی دارد، یافتن فروشندگان معتبر که قطعات اورجینال گریدر را به فروش می رسانند از اهمیت زیادی برخوردار است. در حالت کلی جهت جایگزین نمودن قطعات معیوب ماشین، نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر اصل است.

پارت یدک راهسازی قادر به تأمین و فروش انواع لوازم یدکی گریدر و دیگر قطعات ماشین آلات راهسازی و عمرانی متناسب با برندهای مطرح در سطح جهان چون کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا، ولوو، هپکو، زوملاین و غیره می باشند.

خرید غیر حضوری انواع لوازم یدکی گریدر

با توجه به گسترش فضای اینترنت، در حال حاضر برخی از فروشندگان مجرب در حوزۀ پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین، توانسته اند شرایط لازم جهت فروش قطعات گریدر غیر حضوری و غیره را فراهم سازند. بدین ترتیب افرادی که ساکن شهرستان ها هستند، می توانند به صورت اینترنتی قطعات مورد نیاز ماشین خود را استعلام نموده و پس از موجود بودن سفارش دهند. اکسل، کابین راننده، موتور، تیغه، سر سیلندر، سیستم هیدرولیک، کاسه نمد، انواع فیلتر هوا و روغن، چرخ، دنده ترمز، فرمان، چراغ های عقب، پمپ های هیدرولیکی، سیستم زیر بندی گریدر و ... برخی از انواع قطعات گریدر به شمار می روند. لازم به ذکر است که معرفی انواع لوازم یدکی گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین نیاز به تخصص دارد و کار فنی به شمار می رود و در اینجا نمی گنجد بدان بپردازیم و تنها اشاره مختصری به آنها داشتیم.

جهت اطلاع دقیق از موجود بودن لوازم یدکی گریدر کوماتسو، کاترپیلار و دیگر برندها از طریق واحد فروش پارت یدک راهسازی استعلام نمائید. سپس می توانید با تضمین قیمت و کیفیت قطعات مورد نیاز خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()