فروش اقساطی ایران خودرو بدون سفته

امروزه بسیاری از افرادی که می ‌خواهند در دوره فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام کنند برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد که هر یک از انواع خودروهای تولید شده ایران خودرو را بدون سفته تهیه نمایند. شما می توانید هر یک از انواع خودروهای تولید شده ایران خودرو را که در دوره فروش اقساطی قرار گرفته اند بدون سفته از سایا خودرو خریداری کنید. کارشناسان سایا خودرو برای اینکه شما را برای خریداری خودروهای ایران خودرو راهنمایی نمایند هر نکته ای که نیاز است را برای شما بیان می کنند. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بدون سفته تنها در آن دسته از نمایندگی هایی که زیر نظر کمپانی ایران خودرو فعالیت می ‌کنند انجام می شود. در واقع شما باید به خوبی بدانید که زمان خرید اقساطی خودروهای ایران خودرو نیاز است مدارکی را به کارشناسان نمایندگی تحویل دهید.

هر یک از مدارکی که نیاز است شما برای ثبت نام کردن در دوره فروش اقساطی ایران خودرو تحویل کارشناسان دهید را در سایت اعلام می کنند. بنابراین شما قادر خواهید بود که با وارد شدن به سایت اینترنتی سایا خودرو تمامی شرایطی که مربوط به ارائه دادن مدارک فروش اقساطی ایران خودرو می باشد را مطالعه کنید. هر یک از مدارک را باید به صورت اینترنتی و یا حضوری تحویل نمایندگی سایا خودرو دهید تا کارشناسان به خرید خودرو اقساطی شما توجه کرده و ثبت نام تان را بپذیرند. یکی از مدارک مهمی که نیاز است برای خرید اقساطی ایران خودرو تحویل دهید مشخصات کامل خودتان می باشد و همچنین شما باید 5 دوره آخر گردش حساب تان را به کارشناسان تحلیل داده تا آنها وضعیت مالی شما را برای پرداخت اقساط مورد بررسی قرار دهند.

کارشناسانی که در شرکت و نمایندگی خودرو حضور دارند تمامی شرایط اعلام شده ایران خودرو را به مشتریان خواهند گفت و در این صورت مشتریان می توانند در کمترین بازه زمانی ثبت نام  خرید اقساطی انواع خودرو  خود را انجام دهند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()