نایلون حبابدار یکی دیگر از پلاستیک هایی است که به عنوان لفاف های بسته بندی تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت تولید این نوع نایلون از مواد اولیۀ پلیمری مرغوب و همچنین دستگاه های مخصوص بهره گرفته می شود. لفافی که جهت بسته بندی کالاهای صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش بسزایی در حفظ و نگهداری اقلام خواهد داشت. بدین ترتیب تولید کنندگان پلاستیک های صنعتی اقدام به تولید و فروش نایلون حبابدار با ویژگی های مختلف می نمایند، که در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.

شرکت دریا پلاستیک متناسب با نوع فعالیتی که آغاز نموده است، قادر به تولید انواع نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای می باشند. علاوه بر اینکه انواع پلاستیک استرچ، شیرینگ، عریض و غیره را تولید و روانۀ بازار می نمایند.

ویژگی های نایلون حبابدار

ویژگی قابل توجه نایلون حبابدار مربوط به لایۀ میانی هوای این نوع پلاستیک اشاره نمود. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. متناسب با کالاهایی در ابعاد کوچک از نایلون حبابدار سایز کوچک استفاده می شود. این در صورتی است که برای بسته بندی اقلام در ابعاد بزرگ، استفاده از پلاستیک حبابدار سایز بزرگ می توان کاربرد و مقرون به صرفه باشد. در واقع با افزایش سایز حباب، نایلون بیشتر در برابر ورود ضربات را خواهد گرفت.

قیمت نایلون حبابدار به ویژگی تولید این نوع پلاستیک که می توان به سایز حباب، تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک، میزان کیفیت مواد اولیه و مدل آن بستگی دارد. البته متراژ رول نایلون بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با نوع کالاهایی که قصد بسته بندی آنها را دارید، می توانید مناسب ترین نوع نایلون حبابدار ضربه گیر را خریداری کنید.

برای خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ دریا پلاستیک تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت نموده و در محل تحویل بگیرید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()