یکی از بهترین تجهیزات آزمایشگاهی که می تواند ترکیبات متنوع را از خون جدا کند سانتریفیوژ آزمایشگاهی می باشد. شما می توانید انواع این تجهیزات آزمایشگاهی را از شرکت علمینوگستر خریداری کنید و در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار دهید.

روتورهای نصب شده روی این دستگاه متنوع می باشد که شما باید بر اساس نوع فعالیت تان در آزمایشگاه یکی از آنها را خریداری کنید. البته که بسیاری از افراد انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی را  علمینوگستر با بهترین قیمت خریداری می کنند تا از آنها برای جداسازی ترکیبات خون استفاده کنند. شما زمان خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی باید به خوبی ویژگی های آن را بشناسید و سپس آن را برای آزمایشگاه خریداری کنید.

ویژگی های سانتریفیوژ آزمایشگاهی مناسب

  • دارای مدل های متنوع :

مدل های سانتریفیوژ آزمایشگاهی در بازار زیاد است که شما هر یک از مدل های این دستگاه را می توانید از شرکت علمینوگستر خریداری کنید. توجه داشته باشید که پیش از انتخاب هر یک از مدل ها باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات آنها را بررسی کنید و سپس آنها را خریداری کنید. آن دسته از انواع مدل های پیشرفته که سانتریفیوژ آزمایشگاهی که علمینوگستر به شما ارائه می دهد دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند که شما می توانید برای جداسازی انواع ترکیبات از خون آنها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. برای اطلاع از قیمت انواع سمپلر دراگون به سایت مراجعه کنید.

  • قیمت به صرفه :

هزینه ای که شما برای خریداری سانتریفیوژ آزمایشگاهی پرداخت می کنی به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. ولی به طور کلی باید به خوبی بدانید که علمینوگستر هزینه به صرفه و مناسبی را از شما برای خرید این دستگاه پرداخت می کند.کارشناسان شرکت علمینوگستر به خوبی قادر هستند که شما را برای خرید انواع قطعات نصب شده روی سانتریفیوژ آزمایشگاهی راهنمایی کنند تا بهترین نمونه آنها را خریداری کنید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()