لاستیک دنلوپ از جلمه برندهای خارجی است که محصول کشور ژاپن می باشد. در حال حاضر امکان خرید لاستیک دنلوپ زمستانی و یا لاستیک دنلوپ تابستانی و یا چهار فصل برای مالکین خودروهای سواری و غیر سواری وجود دارد. از مهمترین ویژگی های لاستیک دانلوپ می توان به داشتن چسبندگی بالای این نوع تایر با سطح جاده می باشد، که امکان هدایت و کنترل پذیری خودرو را برای افراد راحت تر می نماید. همچنین لاستیک دنلوپ از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده اند و هنگام رانندگی، صدای کمی تولید می کند و راننده حس خوشایندی از رانندگی اتومبیل خود خواهد داشت.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با بهره گیری از پرسنل کاری مجرب و همچنین تأمین محصولات با کیفیت، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک دانلوپ و دیگر برندهای ایرانی و خارجی با مشخصات فنی متفاوت شوند.

نحوۀ خرید لاستیک دنلوپ سواری

جهت خرید لاستیک دنلوپ سواری نیاز به بررسی دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی تایر می باشد که با یک سری اعداد و حروف لاتین بر روی تایر حکاکی شده اند. به طور کلی انتخاب تایر با کیفیت به راننده حس اعتماد و رانندگی عالی و بدون استرس را می دهد. علاوه بر آنکه کنترل پذیری فروان نیز برای راننده بسیار راحت تر خواهد بود.

توجه داشته باشید که هنگام خرید لاستیک دنلوپ سواری، شرایط آب و هوایی که از خودرو استفاده می کنید و یا نوع کاربری خود را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال هوای بارانی و یا استفاده از خودرو برای مسابقات مسائلی هستند که ارتباط مستقیم در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ دارد. در حال حاضر متناسب با مدل های مختلف اتومبیل با برندهای لوکس، امکان خرید لاستیک دنلوپ با دوام و قیمت ارزان برای شما مالکین اتومبیل فراهم می باشد.

برای خرید لاستیک نکسن و دنلوپ با قیمت ارزان و همراه با گارانتی و ضمانت نامه می توانید سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک را مشاهده نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()