کفش ها در زندگی ما بسیار مهم بوده و باید در انتخاب کفش دقت بسیاری داشته باشیم. برای ورزش کردن و پیاده روی کفش ورزشی بهترین گزینه بوده و این کفش طوری طراحی شده تا انعطاف لازم را در زمان ورزش کردن داشته باشد. کفش های اسپرت یا کفش ورزشی طوری طراحی شده اند که برای پا حالت تهویه وجود داشته باشد و به همین جهت از آزار و اذیت پاها در امان خواهیم بود.در زمان  خرید کفش ورزشی  به رویه آن توجه کنید که از پلاستیک نباشد زیرا رویه پلاستیک باعث عرق کردن پا ها و در نتیجه مشکلات فراوان می‌شود اما اگر رویه از جنس کتان باشد می توان ورود و خروج هوا را به داخل کفش در نظر گرفت و به این ترتیب یا اکسیژن لازم به پاها می رسد.

فاکتورهای مهم خرید کفش ورزشی

 در رابطه با خرید کفش ورزشی از تولیدی کفش فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود تا بتوان بهترین انتخاب را داشت، تهویه خوب همانطور که گفته شد برای کفش های ورزشی بسیار مهم بوده و یکی از خصوصیات اصلی آنها می باشد همانطور که می دانید در زمان ورزش کردن پاها عرق کرده و اگر تهویه خوبی برای کفش وجود نداشته باشد دچار مشکلاتی مانند قارچ و غیره خواهد شد.

از دیگر مواردی که در انتخاب کفش ورزشی باید به آن توجه داشته باشید ، راحت بودن در آن می‌باشند در هنگام ورزش کردن و پیاده روی کفش ها باید بسیار راحت باشند تا در زمان انجام حرکات ورزشی ، آزار و اذیتی برای پاها به وجود نیامده و انعطاف و چرخش لازم را داشته باشند بنابراین کفش های ورزشی اگر به شکل استاندارد تولید شده باشند می‌توانند برای ورزش کردن بسیار مناسب باشند.تولیدی کفش آرمیس از برترین تولید کنندگان کفش ورزشی زنانه و مردانه در کشورمان است که فروش مستقیم کفش را از تولیدی ارائه می‌کند.

 تولیدی کفش آرمیس

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()