کاغذ دیواری یکی از محصولات رایج و پرفروش در صنعت تزئین نمای داخلی یا همان طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت تولید کاغذ دیواری از مواد اولیۀ پلیمری با کیفیت استفاده می شود که دارای روکش pvc هستند، که امکان شستشو و نظافت با دستمال مرطوب را برای افراد فراهم می سازد. امروزه نیز همچون گذشته افراد زیادی طرفدار خرید و نصب انواع کاغذ دیواری در نمای دکوراسیون ساختمان هستند چون تنوع این محصول نسبت به دیگر انواع دیوارپوش در سطح بازار بسیار است.

فروشگاه دکور آفیس با سال ها تلاش و کوشش فراوان توانسته است موفق به تهیه و توزیع محصولات دیوارپوش در نمای دکوراسیون گردد. کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت، پرده چاپی، آسمان مجازی و ... تنها برخی از محصولات دکوراتیو به شمار می روند که توسط مجموعۀ دکور آفیس در مدل و قیمت های متفاوت تهیه و توزیع می شوند.

فروش کاغذ دیواری نقش برجسته

امروزه فروش کاغذ دیواری نقش برجسته بیش از کاغذ دیواری ساده علاقه مند دارد چون طرح های این نوع دیوارپوش بیشتر نظر و نگاه بیننده را به خود جذب می کند. از این رو خیلی از افراد خواستار سفارش کاغذ دیواری گل برجسته جهت تزیین نمای دکوراسیون منزل می باشند. از مهمترین ویژگی های محصولات جدید کاغذ دیواری می توان به تنوع طرح، قیمت ارزان، ترکیب رنگی متنوع، کیفیت عالی، استحکام در برابر پارگی، ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید، نصب راحتی و پوشش کامل دیوار و یا بخشی از نمای دکوراسیون اشاره نمود. بدین ترتیب همچنان خیلی از افراد خواستار تزئین دکوراسیون با این نوع دیوارپوش هستند چون استفاده از این امکان به افراد اجازه می دهد که بتوانند تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق ها بوجود آورند.

اگر تمایل به سفارش  خرید کاغذ دیواری خاص سفارشی مدرن و شکیل با طرح های متنوع امروزی دارید، می توانید پس از بررسی محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، با خرید بهترین کاغذ دیواری زیبایی و جلوۀ دکوراسیون را بهبود ببخشید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()