تزریقات در منزل توسط افرادی که دارای سابقۀ خدمات بهیاری و پرستاری می باشند، قابل انجام می باشد. در واقع تزریق سرم و آمپول تقویتی، نمونه گیری و مواردی از این قبیل نیاز به تجربه دارد و کادر پزشکی و پیراپزشکی با رعایت تمام اصول بهداشتی قادر به ارائه این خدمات معمولی می باشند. همانطور که می برای عموم بیماران مراجعه به مراکز درمان امکان پذیر نمی باشد. بدین ترتیب ارائه خدمات تزریقات در منزل می تواند بسیار کارآمد باشد.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ سرویس دهی خدمات پزشکی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر درمان مجرب قادر به انجام تزریقات در منزل، پانسمان، نمونه گیری، مراقبت های پس از جراحی، فیزیوتراپی و توانبخشی، خدمات ICU و غیره می باشند.

هزینه درخواست تزریقات در منزل

همانطور که می دانید جهت درخواست تزریقات در منزل می توانید با مراکز خدمات پرستاری تماس حاصل فرمائید. بدین ترتیب می توانید با اطمینان خاطر از چنین امکانات درمانی بدون مزاحمت در منزل توسط افراد خبره و متخصص بهره مند شوید. معمولاً افرادی که مسئول انجام تزریقات در منزل هستند، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم از جمله کنترل نمودن علائم حیاتی بیمار حین اجرای تزریقات، شستشو و ضد عفونی نمودن دست، ضد عفونی کردن تمام وسایل مورد نیاز عبارتند از سرنگ، سر سوزن ها، گارو، الکل و ... و رویت ویزیت پزشک می باشند.

بدین ترتیب بتوانند با رعایت تمام اصول بهداشتی، پروسۀ تزریقات در منزل را انجام دهند. استفاده از این امکانات به افراد اجازه می دهد در برابر انتقال عفونت های بیمارستانی در امان بمانند. در واقع افرادی که مسئول اعمال تزریقات و پانسمان در منزل هستند، به صورت کاملاً اصولی این پروسه را انجام می دهند.

جهت اطلاع از هزینۀ خدمات پرستاری در منزل و درخواست ترزیقات در منزل می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس حاصل فرمائید.

نفس بان 

  آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501 

کدپستی : 1481826666   -   پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

تلفن: 44030722(021)
 44082879 - 44082952(021)

09191445752

 44082602(021)

nafasbanhomecare@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()