قرص لاغری پاپایا به عنوان یکی دیگر از مکمل های لاغری محسوب می شود. افراد زیادی با مشکل اضافه وزن روبرو هستند و جهت جلوگیری از افزایش اضافه وزن، کنترل و کاهش وزن در صدد برای استفاده از روش های مختلف می باشند. فروش قرص لاغری پاپایا نیز به عنوان یکی از محصولات قوی لاغری در سطح کشور صورت می گیرد. لازم به ذکر است که این نوع کپسول لاغری جزء محصولات کشور فیلیپین به شمار می رود.

پژوا دارو یکی از مجموعه های مطرح در حوزۀ فروش محصولات لاغری در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. در لیست محصولات لاغری این مجموعه می توان شاهد فروش قرص لاغری پاپایا بود.

سفارش قرص لاغری پاپایا و مزایای آن

ترکیب اصلی قرص لاغری پاپایا را عصاره میوه پاپایا و دیگر عناصر گیاهی از قبیل گیاه گاراینیا، قهوه سبز، ویدانگا، گل آسفالتو، کافئین و غیره تشکل می دهد. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های خاص هستند که قدرت عملکرد این نوع کپسول لاغری را نسبت به دیگر محصولات بیشتر می نماید. با استفاده از این محصولات می توان در کنار فعالیت های ورزشی و همچنین رعایت رژیم غذایی به نتایج درخشانی دست یافت. افراد زیادی خواستار استفاده از کلیۀ امکانات در کنار یکدیگر هستند. بدین ترتیب بتوانند جهت کنترل اشتها، افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن را نسبت به موقعیت های عادی بهبود ببخشند تا بدین وسیله بتوانند تأثیر مستقیم بر روند لاغری فرد داشته باشند.

قیمت فروش قرص لاغری آلفا اسلیم و قرص لاغری پاپایا به دلیل وارداتی بودن ممکن است با نوسانات قیمت ارز در بازار، بی ثبات باشد. به طور کلی میوۀ پاپایا برای بدن دارای خواص بسیاری است و دارای فیبرهای سختی است که موجب هضم آسان اجزای اصلی گوشت می شود. بدین ترتیب مواد معدنی مفید جذب بدن می شود.

جهت خرید محصولات لاغری می توانید به وب سایت فروشگاه دارو گیاهی پژوا دارو مراجعه نموده و به صورت اینترنتی خریداری کنید.

فروشگاه پژوا دارو 

 شماره تماس : 09226325105

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()