خرید کاغذ دیواری همچون گذشته می تواند وسیلۀ مناسب و کم هزینه ای جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته شود. جنس کاغذ دیواری از جمله منسوجات بدون بافت است که با نام نان وون نیز شناخته می شود. در واقع مخلوطی از الیاف فیبر سلولوزی بلند، الیاف نساجی و مواد آکریلیکی است که جهت تقویت خواص در کنار یکدیگر با یکدیگر مخلوط می شوند. بدین وسیله کاغذ دیواری دارای ویژگی های مقاوم در برابر نفوذ پذیری رطوبت ، استحکام بالا و ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید می باشند . به همین دلیل است که همچنان خرید انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک طرفداران خاص خود را در سطح جهان دارد.

فروشگاه دکور آفیس دارای سابقۀ فعالیت طولانی در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون می باشد. بدین ترتیب خرید انواع کاغذ دیواری به عنوان مهمترین کالای دیوارپوش در لیست محصولات این مجموعه در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود.

خرید کاغذ دیواری با دوام

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب بر کیفیت کاغذ دیواری بیفزایند و بدین وسیله بتوانند به سهولت بر روی دیوار نصب نمایند و نیاز به استفاده از چسب اضافی نداشته باشند. در واقع محصولاتی که متشکل از الیاف بدون بافت هستند به راحتی بر روی سطوح چسبانده می شوند. خرید کاغذ دیواری با دوام موجب افزایش طول عمر دیوارپوش می شود. از این رو افرادی که توان مالی جهت تعویض سالیانه و یا زود هنگام دیوارپوش را ندارند، می توانند با خرید کاغذ دیواری لوکس و مدرن مرغوب برای مدت زمان طولانی تر از زیبایی آن بهره مند شوند، بدون آنکه طرح چاپ آن از بین رود.

در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری خاص سفارشی مدرن و امروزی با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای عموم مشتریان فراهم می باشد چون بر تنوع این محصول افزوده اند.

جهت مشاهدۀ برخی از انواع کاغذ دیواری زیبا و مجلل به سبک طراحی امروز می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()