لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، قطعات مختلفی را شامل می شود. قطعات موتوری، قطعات سیستم احتراق ماشین، لوازم یدکی پمپ های هیدرولیکی، لوازم یدکی سیستم برق رسانی، قطعات کابین راننده، لوازم یدکی قسمت چرخ و زیر بندی، قطعات سربیل و دکل و ... برخی از دسته بندی های مختلف انواع لوازم یدکی ماشین الات راهسازی به شمار می روند. هنگام خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی مانند لودر، بیل مکانیکی، گریدر، غلطک و جرثقیل و دیگر ماشین آلات سنگین در نظر گرفته می شود.

فروشگاه هیدروسنتر چندین سال است که با موفقیت توانسته اند اقدام به راه اندازی مجموعۀ خود نموده و بدین ترتیب به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران به فعالیت خود ادامه دهند.

تهیۀ انواع لوازم یدکی ماشین الات راهسازی اصل

بدون شک خرید لوازم یدکی ماشین الات راهسازی اصل مانند خرید قطعات جرثقیل به عنوان یکی از دغدغه های مهم دارندگان ماشین آلات سنگین به شمار می رود. با توجه به اینکه اکثر قطعات این مدل ماشین آلات وارداتی هستند، برخی از افراد سودجو و متقلب از این فرصت جهت فروش قطعات تقلبی با قیمت اصل می نمایند. بدین ترتیب توصیه می کنیم هنگام خرید لوازم یدکی ماشین الات راهسازی باید توجه ویژه به اصل بودن قطعات داشته باشید چون نقش مستقیم بر عملکرد اصلی ماشین الات سنگین خواهد داشت.

تعدد ماشین آلات سنگین بسیار است و این مسئله موجب می شود پیدا کردن لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با مدل های مختلف نیاز به تفحس بیشتری داشته باشد. در همین راستا پیشنهاد می کنیم به فروشگاه هایی که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی فعالیت دارند، مراجعه نمائید.

جهت استعلام انواع لوازم یدکی ماشین الات راهسازی می توانید با اطمینان از طریق فروشگاه هیدروسنتر اقدام نمائید. البته به صورت تلفنی و اینترنتی امکان اطلاع از قیمت و موجود بودن قطعات برای دارندگان ماشین آلات سنگین راهم می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()