قیمت کفش ایمنی بر اساس جنس، مدل و برند آن تعیین می گردد. صنایع مختلف روزانه به فعالیت خود در حوزه های متفاوت می پردازند و حین کار ممکن است با خطرات جدی روبرو شوند. بدین ترتیب کارفرمایان جهت پیشگیری از این وقایع اقدام به تأمین تجهیزات ایمنی چون کفش کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک ایمنی و غیره می نمایند. بدین ترتیب تلاش می کنند متناسب با نوع خطرات، مناسب ترین اقلام ایمنی را تهیه نمایند. البته کفش ایمنی جزء یکی از وسایل پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. با  قیمت انواع کفش ایمنی مورد نیاز مجموعۀ خود را می توانید به واسطۀ فروشگاه های معتبر عرضۀ لوازم ایمنی تهیه نمائید.

فروشگاه رادین ایمن با تلاش فراوان توانسته است، مسیر را جهت تأمین تجهیزات ایمنی همچون کفش ایمنی، دستکش کار و دیگر اقلام حفاظتی برای کارفرمایان محترم هموار سازد.

قیمت کفش ایمنی استاندارد

جهت اطلاع از قیمت کفش ایمنی استاندارد می توانید به مراکز عرضۀ وسایل ایمنی مراجعه نمائید. در حال حاضر فروش کفش ایمنی در مدل های مختلف صورت می گیرد چون متناسب با مشاغل مختلف و خطراتی که ممکن است کارگران با آن روبرو شوند، نیاز به کفش ایمن مناسب خواهند داشت.

کفش ایمنی با سر پنجه فولادی و زیرۀ pu، کفش ایمنی با سر پنجه فولادی با زیرۀ tpu-pu، کفش ایمنی با سر پنجه کامپوزیت، کفش ایمنی با زیرۀ لاستیک، کفش ایمنی کانداکتیو یا هادی که عایق برق می باشند. بدین ترتیب بر روی قیمت کفش ایمنی تأثیرگذار خواهد بود. مدیران مشاغل متناسب با خطراتی که در کمین کارمندان حین انجام کار وجود دارد، امکان خرید کفش ایمنی مناسب با قیمت ارزان فراهم می باشد.

برای آگاهی از لیست  قیمت کلاه ایمنی و انواع کفش ایمنی رایج در بازار با برندهای معتبر و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را در تعداد بالا و کم سفارش دهید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()