قیمت نوار خطر به عوامل متعددی بستگی دارد و ما قصد داریم در ادامۀ مقاله به برخی از آنها بپردازیم. نوار خطر از جنس نایلون بوده و به صورت رولی همچون نوار چسب تولید می شوند. لازم به ذکر است که نوار خطر به صورت چاپ دار تولید و عرضه می شوند. طراحی و چاپ نقش اساسی در تعیین قیمت انواع نوار خطر خواهد داشت. کاربرد عمدۀ نوار خطر، همانطور که از نامش مشخص است، جهت هشدار و اعلام خطر به افراد در محوطه ای مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت باران پلاست یکی از مجموعه های تولیدی بزرگ در حوزۀ نایلون های صنعتی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. به اقتضای نیاز بازار توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ با کیفیت، محصولات پلاستیکی چون نایلون حبابدار، عریض، شیرینگ، نوار خطر و ... را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. پیش از خرید محصولات، می توانید به صورت غیر حضوری از قیمت نوار خطر و دیگر محصولات شرکت اطلاع پیدا کنید.

قیمت رول نوار خطر

قیمت رول نوار خطر همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم به جنس، طرح و مشخصات سایز و ضخامت آن بستگی دارد. بدین ترتیب توصیه می کنیم بر حسب نیاز مجموعۀ خود، مناسب ترین نوار خطر را با قیمت مناسب تهیه نمائید. نوار خطر در رنگبندی های مختلف چون زرد، سبز، آبی و غیره به صورت دو لایه و چند لایه تولید می شوند. به طور کلی نوار خطر جهت اعلام هشدار در محیط هایی که احتمال برق گرفتگی، احداث پروژه های عمرانی، لوله کشی آب و فاضلاب، ریزش زمین، پرتگاه و ... به کار برده می شوند. فروش نایلون حبابدار توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

بدین ترتیب شرکت باران پلاست متناسب با مصارف مختلفی که نوارهای خطر دارند، اقدام به تولید این نوع پلاستیک می نمایند. بدین ترتیب اگر مسئول تهیۀ تجهیزات ایمنی هستید، می توانید پیش از اقدام به خرید، به صورت تلفنی و یا اینترنتی از قیمت انواع نوار خطر مطلع گردید و سپس با قیمت مناسب محصول مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()