شدت روشنایی هر یک از انواع ویدئو پروژکتور جیبی با یکدیگر فرق می کند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که زمان خریداری انواع ویدئو پروژکتور های جیبی نیاز است که مشخص نمایید ویدئو پروژکتور را برای انجام دادن چه کاری مایل هستید که خریداری کنید. کارشناسان فروش نیزار کالا با شدت روشنایی هر یک از انواع ویدئو پروژکتور های جیبی آشنا هستند و در این زمینه می توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند. بسیاری از افراد ویدئو پروژکتور جیبی را در سینمای خانگی و در برخی از اتاق جلسات خود استفاده می‌ کنند. بنابراین شما پیش از خرید ویدئو پروژکتور جیبی باید با کارشناسان فروش نیزار کالا مشورت کنید تا یکی از مدل‌های مناسب بر اساس نیازتان را به شما ارائه دهند.

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور جیبی

به طور معمول ویدئو پروژکتور جیبی شدت روشنایی اش بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ می باشد. ویدئو پروژکتور های جیبی که کیفیت بالایی دارند برای کلاس‌ های آموزشی و اتاق جلسات مورد استفاده قرار می ‌گیرند. در واقع شما ویدئو پروژکتور جیبی را برای سالن های آمفی تئاتر و یا فضاهای باز نمی توانید مورد استفاده قرار دهید. چرا که توانایی پاسخگویی به این حجم از روشنایی را ندارد. نیزار کالا انواع ویدئو پروژکتور جیبی با شدت روشنایی متفاوت را به فروش می رسانند. بنابراین شما می توانید با وارد شدن به سایت اینترنتی نیزار کالا تنوع مدل‌ های ویدئو پروژکتور های جیبی با شدت روشنایی متنوع را مشاهده کنید و سپس یکی از ویدئو پروژکتورهای جیبی را خریداری نمایید.

 اگر شما می خواهید یکی از بهترین نمونه های ویدئو پروژکتور جیبی را خریداری کنید بهتر است که شدت روشنایی آن را بین 2500 تعیین نمایید. توجه داشته باشید که اگر شدت روشنایی ویدئو پروژکتور جیبی چندان بالا نباشد بعد از مدتی چشم شما را اذیت می ‌کند. نیزار کالا بر اساس مدل و کیفیتی که هر یک از ویدئو پروژکتور های جیبی دارند شدت روشنایی شان را هم در کنار محصول معرفی کرده است. بنابراین شما برای خرید مینی ویدئو پروژکتور به صورت اینترنتی از سایت نیزار کالا باید تمامی اطلاعات وارد شده مربوط به محصول را در سایت مشاهده کنید.

 نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()