لاستیک بی ام و همانند تایرهای رایج در سطح کشور، دارای مشخصه های فنی می باشند. مالکین خودروهای بی ام و با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی اقدام به خرید لاستیک بی ام و متناسب با لاستیک فابریک بی ام دبلیو می نمایند. ابعاد تایر، شاخص حداکثر سرعت مجاز، حداکثر توان تحمل حرارت بالا، پهنای رینگ، تاریخ تولید، نوع مواد تشکیل دهندۀ تایر، طراحی آج و طرح گل روی لاستیک، نوع ساختار و حداکثر شاخص تحمل وزن به عنوان مشخصه های اصلی انتخاب و خرید لاستیک بی ام و محسوب می شوند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تأمین و فروش لاستیک خارجی و ایرانی فعالیت خود را تأسیس نموده است. این مجموعه با در نظر گرفتن مدل های رایج خودرو در سطح کشور اقدام به عرضۀ انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، اتوبوس و غیره نموده اند. در این راستا با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب قادر به مشاورۀ تخصصی به مشتریان در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک بی ام و مرغوب با برندهای معتبر می باشند.

نکات اساسی خرید لاستیک بی ام و

مالکین خودروهای بی ام و با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی از قبیل وزن خودرو، مشخصات فنی اتومبیل چون توان موتور، حداکثر سرعت و شتاب، مدل اتومبیل (سواری و شاسی بلند)، شرایط آب و هوایی و در انتها نوع کاربری خودرو می توانند انتخاب درستی از لاستیک بی ام و با برندهای مختلف داشته باشند. خرید لاستیک پیرلی را از سایت انجام دهید.

با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم این چنینی، قیمت لاستیک بی ام و متناسب با برند و مشخصات فنی متفاوت، متغیر است. ضمن آنکه وارداتی بودن اکثر برندهای تایر خارجی، قیمت لاستیک بی ام و ثابت نمی باشد چون متناسب با قیمت روز ارز تعیین می شوند.

در صورت عدم آگاهی نسبت به خرید لاستیک مناسب، می توانید از تخصص کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک استفاده نمائید و با اطمینان تایر مورد نیاز اتومبیل خود را خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()