فروش اقساطی ایران خودرو چه شرایطی دارد ؟

شما باید به خوبی بدانید که در هر یک از دوره های مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو شرایط خرید خودرو توسط کمپانی اعلام می گردد. آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی ‌هایی که فروش خودروهای قسطی کمپانی ایران خودرو را بر عهده دارد تمامی شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را برایتان بیان می کند.  با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آرشا خودرو می توانید در هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی ایران خودرو مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو باید قوانین و شرایط مربوط به خرید خودرو قسطی را در سایت مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید خودرو نمایید.

 توجه داشته باشید که هر یک از خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو را باید بر اساس قیمتی که دارند مورد بررسی قرار دهید و سپس جهت خرید اقساطی آن خودرو اقدام کنید. پرداخت هر یک از اقساط خودرو در هر ماه یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. آرشا خودرو فروش اقساطی ایران خودرو را با بهترین شرایط انجام می‌ دهد تا مشتریان از خرید خود اطمینان خاطر بیشتری به دست بیاورند و رضایت داشته باشند.

شرایطی که مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو می باشد مشخص شده است و بر اساس استانداردهایی است که کمپانی اعلام می ‌کند. هر یک از نکاتی که شما باید زمان خرید اقساطی خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو در نظر داشته باشید را کارشناسان آرشا خودرو برایتان بیان می کنند. اگر شما زمان خرید اقساطی ایران خودرو ثبت نام تان را می خواهید به صورت اینترنتی انجام دهید بهتر است که به سایت اینترنتی آرشا خودرو مراجعه کنید. هر یک از کارشناسانی که در این نمایندگی فعالیت می‌ کنند می ‌تواند شما را برای خرید اقساطی خودرو راهنمایی نمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()