کارتن سازی از مهمترین مباحثی است که در حوزۀ امور بسته بندی کالاها از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه شاهد بسته بندی اکثر محصولات با جعبه و یا کارتن می باشیم. از این رو صنعت کارتن سازی بیش از گذشته برای کارخانجات و صنایع تولیدی حائز اهمیت است.

امروزه شاهد تحول عظیم در حوزۀ خدمات بسته بندی می باشیم چون با استفاده از دستگاه های پیشرفته، به راحتی توانسته اند سطح کیفیت ساخت کارتن و جعبه های مقوایی تولیدی مجموعۀ خود را ارتقاء ببخشند. متناسب با کالاهای سنگین وزن از خدمات کارتن سازی ضخیم استفاده می کنند.  

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین از دیگر مجموعه های مطرحی است که در حوزۀ صنعت بسته بندی فعالیت می کند و متناسب با نیاز بازار، تلاش می کند بهترین محصولات بسته بندی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

کارتن سازی و چاپ اختصاصی

نکتۀ مهم که در رابطه با امور کارتن سازی نهفته می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است، نوع و ضخامت کارتن محصولات می باشد که متناسب با ابعاد و وزن کالاها ساخته شده باشد. به طور کلی نوع بسته بندی تأثیر بسزایی بر روی فروش محصولات در صنایع مختلف دارد. به همین دلیل با گذشت زمان شاهد پیشرفت صنعت کارتن سازی، چاپ و بسته بندی محصولات بوده ایم.

تا کنون برای شما نیز پیش آمده بر اساس نوع بسته بندی اقلام، کالای مورد نیاز خود را انتخاب نموده اید. به همین دلیل صنعت کارتن سازی و جعبه سازی بیش از گذشته حائز اهمیت و خاص شمرده می شود. بنابراین توصیه می کنیم متناسب با نوع کالا، سفارش کارتن سازی خود را به مجموعه های معتبر ارائه دهید.  

مجموعۀ بسته بندی پویا نوین با تهیۀ تجهیزات مدرن در صنعت چاپ و بسته بندی ، قادر به ارائه خدمات کارتن سازی و چاپ اختصاصی متناسب با سفارشات مشتریان در مدت زمان کوتاه می باشند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()