داکرومات به نوعی پوشش گفته می شود که بر روی قطعات فلزی انجام می شود. اکثر قطعاتی که در ساخت تجهیزات صنعتی، دستگاه ها و ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از جنس فلز می باشند که مقاومت اندکی نسبت به شرایط محیطی و رطوبت دارند. بنابراین پژوهشگران با تحقیق های فراوان توانسته اند محلول داکرومات را از مواد تفلونی، مواد روی، آلومینیوم و غیره تهیه نمایند و به عنوان پوشش قطعات فلزی از آن استفاده نمایند. انجام پوشش داکرومات نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص دارد و به صورت مرحله ای انجام می گیرد. 

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده در حوزۀ فروش داکرومات می باشند. این مجموعۀ معتبر قادر به مشاوره اجرای اصولی مراحل روکاری می باشند.

پوشش داکرومات پیچ و مهره

پیچ و مهره از جمله قطعات فلزی هستند که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. در واقع از این نوع قطعات، جهت اتصال قطعات مختلف استفاده می کنند. بدین ترتیب آبکاری داکرومات پیچ و مهره می تواند باعث افزایش دوام و طول عمر سازه های فلزی گردد. به طور کلی پوشش داکرومت برای قطعات فلزی کوچک همچون بست ها، واشر، پیچ و مهره انجام می گیرد. البته برخی از آنها نیز به روش چرخش اسپین پوشش دهی می شوند.

اجرای فرآیند پوشش دهی داکرومات به روش های مختلف صورت می گیرد که می توان به روش دیپ اسپین اشاره نمود. در این روش، کلیۀ قطعات ریز فلزی داخل سبد مخصوص ریخته شده و در محلول حاوی مواد داکرومات قرار گرفته می شوند و سپس برای کم نمودن اضافات محلول آبکاری از روی قطعات، آنها را داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار می دهند. بدین وسیله به سهولت می توانند اجرای داکرومات پیچ و مهره و دیگر قطعات فلزی در ابعاد کوچک را در مدت زمان کوتاه انجام دهند.

جهت سفارش خرید مواد پوششی فلیک های روی می توانید از تخصص مجموعۀ پوشش پارس بهره مند شوید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()