5 نکات ویژه ای که باید برای خرید این محصول توجه کنید

 به چند نکات خرید آن می پردازیم.

  1. صفحه نمایشگر دیجیتالی: اولین چیزی که می تواند در خرید تردمیل ارزان توجه هر فرد را به خود جذب کند، صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصول است. این صفحه روی بدنه اصلی تردمیل قرار دارد و بسیاری از ویژگی ها را برای شما به نمایش می گذارد. این صفحه نمایشگر دیجیتالی در دو نوع ال سی دی و ال ای دی طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این صفحه شما قادر خواهید بود مواردی مانند سرعت، میزان شیب دستگاه، ضربان قلب و تنفس خود را مشاهده کنید یا حتی در مدل های بالاتر این محصول از ویژگی  هایی مانند نشان دادن کلسترول یا میزان قند خون برخوردار است.
  2. بالشتک دستگاه: دومین عنصر مهمی که می توان به آن توجه داشت، بالشتک یا همان صفحه تردمیلی است که شما روی آن شروع به دویدن می کنید. این صفحه به دلیل دویدن افراد با وزن های مختلفی از استقامت و استحکام بالایی برخوردار است. شما می توانید با توجه به نیاز و وزن خود دستگاه مناسب را تهیه کنید.
  3. موتور: سومین اجزای اصلی، موتور تردمیل به حساب می آید که رابطه مستقیمی با بالشتک دستگاه دارد. هر چقدر موتور دستگاه شما قوی تر باشد، بالشتک دستگاه روان تر و سریع تر حرکت می کند. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت هایپرجیم در قیمت های ارزان صورت می گیرد.
  4. سایز تردمیل: با پیشرفت و همچنین ساخته شدن مدل های مختلف این دستگاه سبب شده است که تردمیل ها را در سایز ها و اندازه های مختلفی بسازند. به همین دلیل شما می توانید این دستگاه را به راحتی جمع کرده و در گوشه خانه خود قرار دهید. این امر سبب می شود که فضای کمتری را در منزل اشغال کند. اگر خواهان خرید تردمیل هستید، می توان از اینمورد به عنوان یک ویژگی مثبت یاد کرد.
  5. شیب دستگاه: قابلیت دیگری که روی این دستگاه ها تعبیه شده است، شیب دستگاه است. شما می توانید با تغییر شیب بالشتک دستگاه میزان سختی و روند ورزش خود را افزایش یا تغییر دهید. 

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()