قیمت تردمیل باشگاهی

اگر شما هم در حال حاضر مشغول به اداره یک باشگاه ورزشی هستید، باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که نباید با تردمیل های باشگاهی ارزان، فضای باشگاه را پر کنید. بلکه به دنبال قیمتی مناسب همراه با کیفیتی مطلوب برای خرید تردمیل باشگاهی باشید؛ پس در جستجوی فروشگاه معتبر و مرتبط باشید تا بتوانید انتخاب عاقلانه ای انجام دهید. قبل از اقدام به خرید این دستگاه درباره ویژگی های آن، تحقیقات لازم را انجام دهید. در ابتدا باید تعیین کنید که چه میزان قدرت خرید برای خرید این تردمیل دارید و در واقع چه میزان هزینه برای آن در نظر گرفته اید؟

 قیمت تردمیل باشگاهی تابع موارد مختلفی است که در ادامه بیان می شود :

1) امکانات تعبیه شده در دستگاه : امکانات موجود در تردمیل باشگاهی، بیشتر از تردمیل خانگی است ؛ پس قیمت  این تردمیل نیز بیشتر خواهد بود.

2) مجهز بودن و قدرت تردمیل باشگاهی : بدیهی است که هرچه تردمیل مورد نظر شما از تجهیزات وسیع تری برخوردار باشد، لازم است که هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

3) کیفیت بالا : اگر تردمیل باشگاهی با کیفیت پایین و ضعیف را انتخاب کنید، دیگر نباید انتظار طولانی بودن عمر دستگاه و استفاده بهینه از آن در این بازه زمانی را داشته باشید. پس اندکی افزایش قیمت ارزش این را دارد که کیفیت دستگاهی مناسب تر را تجربه کنید.

4) استاندارد بودن دستگاه : در هنگام   خرید تردمیل به استاندارد بودن دستگاه توجه کنید تا مدت زمان استفاده از آن را افزایش دهید. هرچه دستگاه استانداردتر باشد احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

 امکان همراهی این افراد با دیگر مربیان و ورزشکاران وجود دارد تا به آمادگی لازم و مناسب برای انجام سایر تمرینات بدن سازی دست پیدا کنند. سلامتی افراد به صورت روزافزون ارتقا پیدا می کند و محیطی شاد و سالم در باشگاه های ورزشی به وجود می آید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()