تردمیل وسیله ای است که این روزها بسیاری از افراد خواهان خرید و استفاده از آن را دارند. انواع مختلفی از این دستگاه در فروشگاه ها موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز خود این دستگاه را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید. اما قبل از خرید انواع تردمیل اگر از ویژگی و انواع این محصول آشنایی ندارید، نگران نباشید زیرا در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم.

تردمیل چیست؟

تردمیل دستگاهی برای تمرین و انجام دادن روتین ورزشی در منزل، باشگاه ها یا استخر است که با توجه به نوع و ویژگی آن کاربرد ها و استفاده های ویژه ای از آن می کنند.

به طور کلی می توان تردمیل را به دو دسته یعنی تردمیل دستی و موتوری تقسیم  بندی کرد. همانطور که از اسم این دستگاه ها پیداست، در محصولات دستی از موتور استفاده نمی شود و توسط افراد به حرکت در می آید و دستگاه های موتوری برای انجام فعالیت ها نیاز به موتور و همچنین نیروی برق دارد.

از این وسیله در کجا می توان استفاده کرد؟

همانطور که در ابتدای مطلب برای شما گفتیم، از این محصولات با توجه به ویژگی های خود می توان در جاهای مختلفی از آن ها بهره گرفت.  این محصولات را در دسته های خانگی باشگاهی و آبی قرار می دهند و باز هم با توجه به نوع اسامی آن ها می توان تشخیص داد که در کجا استفاده می شوند. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید. 

  • در تردمیل خانگی می توان برای افرادی که نیاز به روتین ورزشی و همچنین افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، اشاره کرد.
  • در تردمیل های آبی بیشتر برای مناطقی که استخر وجود دارد استفاده می کنند. البته باید به این نکته هم توجه کنید محصولاتی که در مناطق مرطوب و دارای آب استفاده می شود بیشتر از قابلیت دستی برخوردار هستند و از موتور استفاده نمی کنند.
  • تردمیل های باشگاهی هم به دلیل استفاده روزمره و مدام افراد از این وسایل در باشگاه از قدرت، نیرو و استقامت بالایی برخوردار است. به همین خاطر از این دستگاه ها بیشتر در مکان های باشگاهی استفاده می شود.

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()