قبل از خرید تردمیل با اجزای آن آشنا شوید

این محصولات با توجه به نوع برند و طراحی آن ها کاربرد های متفاوتی می تواند داشته باشد. اما همه آن ها از یک سری تجهیزات کلی ساخته شده اند. به عنوان مثال می توان به بدنه، موتور تردمیل، تحمل وزن، صفحه نمایشگر دیجیتالی و دیگر موارد اشاره کرد. خرید تردمیل ارزان را از این مرکز انجام دهید.

  1. بدنه: اصلی ترین قسمت یک محصول بدنه آن است. این دستگاه ها معمولا از فولاد مخصوص یا آلومینیوم مقاوم تهیه شده است. با توجه به میزان تحمل وزن، از استقامت و استحکام بالایی برخوردار هستند.
  2. موتور دستگاه: مدل های متفاوت این دستگاه سبب شده است که موتور های مختلفی هم روی این دستگاه ها نصب شود و با توجه به همین موضوع می تواند قیمت های متفاوتی هم داشته باشد.
  3. تحمل وزن این محصول: یکی از نکاتی که باید در خرید تردمیل باشگاهی از هایپرجیم به آن توجه داشته باشید تحمل وزن دستگاه است. که این موضوع با موتور دستگاه ارتباط مستقیم دارد و باید حواستان به این نکته باشد که تردمیل مناسب با وزن خود را تهیه کنید و اگر به این موضوع دقت نکنید، در آینده می تواند باعث خرابی و از بین رفتن آن شود.
  4. تنظیم شیب دستگاه: این محصولات را به طوری طراحی کرده اند که اگر بخواهید تمرینات ورزشی خود را در حالت سختی قرار دهید، با استفاده از افزایش سطح شیب آن می توانید ورزش های سنگینی را برای خود به ارمغان بیاورید. 
  5. صفحه نمایشگر دیجیتال: اصلی ترین قسمتی که می تواند توجه شما را به این دستگاه جلب کند صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصول است. این صفحه در دو نوع نمایشگرهای LCD و LED ساخته و روانه بازار شده است. شما می توانید با توجه به ویژگی  های خرید تردمیل را انجام دهید. با استفاده از صفحه نمایشگر دیجیتال شما می  توانید مواردی مانند سرعت، میزان شیب، تعداد ضربان قلب، تنفس و دیگر موارد خود را بررسی کنید و از میزان شدت تمرینات ورزشی خود آگاهی داشته باشید.

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()