تردمیل یکی از پرکاربردترین وسایل ورزشی است. شاید فکر کنید تردمیلی که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند تفاوت چندانی با تردمیل خانگی ندارند، اما اینطور نیست؛ هر کدام از این تردمیل ها ویژگی هایی دارند که برای استفاده در باشگاه یا خانه طراحی شده و نمی تواند مناسب مکان دیگر باشد. فروش تردمیل خانگی در سایت هایپرجیم در انواع پیشرفته انجام می گیرد.

اولین تردمیل ها به چه صورت بود؟

تردمیل کلمه ای قدیمی بوده و به یک نوار نقاله در محیط بسته اطلاق می شود که انسان یا حیوانی باید روی آن راه می رفت. اگر خیلی به عقب برگردیم و در گذشته سفر کنیم، اولین تردمیل ها بسیار ساده بوده و برای به کار گیری نیروی انسان یا حیوانات در نوعی آسیاب مورد استفاده قرار می گرفت.

با گذشت زمان و اثبات تاثیر پیاده روی یا دویدن منظم بر سلامت افراد، ویلیام استائوب، اولین تردمیل خانگی را طراحی کرد. البته تردمیل ها در ابتدا برای انجام تست ورزش پزشکی مورد استفاده قرار می گرفتند. با گذشت زمان طراحی و کاربرد این محصول به باشگاه ها و حتی خانه افراد گسترش پیدا کرد و فروش تردمیل بسیار پر رونق شده است.

دو مدل یا طراحی بسیار محبوب و پرکاربرد تردمیل، مدل باشگاهی و مدل خانگی است. شاید فکر کنید مدل باشگاهی حرفه تر است و می توانید آن را در منزل استفاده کنید، اما طراحی خانگی ویژگی هایی داشته که برای تمرین در منزل مناسب تر است. در ادامه به بررسی این تفاوت ها می پردازیم.

قدرت موتور تردمیل

اولین تفاوت تردمیل خانگی با مدل باشگاهی در قدرت موتور آن است. تردمیل های مناسب باشگاه به دلیل استفاده مستمر و متفاوت توسط ورزشکاران و حجم بالای تمرینات بایستی از قدرت موتور بالاتری برخوردار باشد.

در صورتی که تردمیل از قدرت موتور بالاتری برخوردار باشد، در صورت استفاده مداوم و مستمر در شبانه روز، آسیب کمتری دیده و فشار کمتری را متحمل می شود. به دلیل استفاده محدود و کمتر مدل خانگی نسبت به تردمیل باشگاهی، تردمیل خانگی از قدرت موتور کمتری برخوردار است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()