همانطور که می دانید تردمیل دستگاهی جهت شبیه سازی پیاده روی و دویدن برای ورزش قلبی و هوازی است. نحوه استفاده از این دستگاه نیز بسیار ساده است. بدین صورت که ابتدا روی تسمه دستگاه ایستاده و با فشردن دکمه Start  ورزش خود را شروع می کنید.

از این دستگاه با اهداف کاهش وزن، از بین بردن چربی های اضافی بدن، تقویت قلب و پرورش عضلات بدن می توانید استفاده کنید. برای آگاهی بیشتر از انواع تردمیل و نحوه خرید آن با ما همراه شوید. خرید تردمیل با کیفیت را از سایت مرکز بزرگ هایپرجیم انجام دهید.

تقابل دویدن و تردمیل

تردمیل وسیله ای کاربردی جهت ورزش در باشگاه و خانه است. انواع خانگی تردمیل علاوه بر این که موجب آسان تر شدن ورزش شده است، نیاز کالری سوزی بدن را نیز به راحت ترین شکل ممکن برطرف می کند. گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف نتوانید برای دویدن بیرون بروید یا هوای سرد و برفی اجازه ورزش کردن را به شما ندهد. در این مواقع خرید تردمیل در خانه مزیت بزرگی است.

حال ممکن است برایتان سؤال پیش بیاید که دویدن در بیرون چه تفاوتی با دویدن روی تردمیل دارد؟ باید بگوییم که در هنگام دویدن روی تردمیل بدن شما حالتی طبیعی و بدون شتاب رو به جلو خواهد داشت. در حالی که برای دویدن در بیرون شتاب رو به جلویی نیاز خواهد بود. یکی دیگر از تفاوت های دیگر نیز سطح یکنواخت تردمیل در مقایسه با سطح ناهموار خیابان است که موجب آسان تر شدن روند ورزش کردن شده است. تردمیل ها به عنوان وسیله ای کاربردی، در انواع مختلفی وجود دارند. تردمیل های خانگی به طور اختصاصی برای استفاده در منزل تولید شده اند. اگر می خواهید حرفه ای ورزش کنید؛ اما فرصت رفتن به باشگاه را ندارید، خرید تردمیل خانگی بهترین گزینه خواهد بود.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()