با خرید تردمیل های خانگی باشگاه را به خانه بیاورید

ممکن است برای خیلی از شما پیش آمده باشد که برای حفظ تناسب اندام و از بین بردن چربی های اضافه مایل باشید به باشگاه بروید؛ اما به دلایل مختلف همیشه به عقب بیندازید. خرید تردمیل خانگی می تواند اولین قدم برای ورزش کردن آسان و بدون دغدغه باشد.

تردمیل های خانگی با طراحی شیک و جذاب با اندازه های نرمال برای استفاده در منزل ساخته شده است. با خرید این نوع تردمیل دیگر نیازی به طی کردن مسافت های طولانی برای رسیدن به باشگاه نخواهید داشت. بنابراین، در هر زمانی از روز که مایل باشید می توانید ورزش کنید.

بدون محدودیت ورزش کنید

ممکن است یکی از دلایل اصلی شما برای امتناع از ورزش کردن مسافت دور باشگاه باشد، بنابراین با خرید تردمیل خانگی دیگر این دغدغه را نخواهید داشت. از طرفی برای ورزش کردن نیاز به کلی آمادگی برای رفتن به باشگاه نخواهید داشت.

 علاوه براین، خانم های باردار نیز می توانند در خانه به راحتی پیاده روی را تجربه کنند و کالری های دریافتی در طول روز را بسوزانند. همچنین با هر نوع لباسی می توانید بدون محدودیت ورزش کنید، در صورتی که این کار برای خانم ها در پارک ها ممکن نیست.  

کیفیت شرط اصلی داشتن خریدی مؤفق

شاید برای کسی که برای اولین بار قصد خرید این دستگاه را دارد، انتخاب سخت باشد. نوع دستگاه، کیفیت آن و فروشگاهی که باید از آن خریداری کنید، مراحلی است که باید با دقت طی شود که از خرید خود راضی باشید.

جالب است بدانیدکه فروشگاه تردمیل کو ضمن ارائه بهترین کیفیت، محصولات خود را در مناسب ترین قیمت فروش تردمیل آماده کرده است. در این فروشگاه می توانید از تنوع زیاد محصولات لذت ببرید و بر اساس بودجه خریدی مطمئن داشته باشید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()