تردمیل یکی از انواع وسیله های ورزشی جذاب است که به دلیل فراهم کردن شرایط برای دویدن در محیطی بسته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این وسیله ورزشی برای کسانی که می خواهند وزنی ایده آل داشته باشند، لازم است. فروش انواع تردمیل در هایپرجیم در انواع مدرن و جدید انجام می شود.

 استفاده از این دستگاه آسان ترین روش برای از بین بردن چربی های اضافی در بدن و رسیدن به وزن دلخواه است. اگر این دستگاه را در خانه ندارید با ما همراه شوید که با نحوه خرید و استفاده از این دستگاه در منزل بیشتر آشنا شوید.

مزایای داشتن تردمیل در خانه

اولین دلیل افزایش محبوبیت این دستگاه و فروش تردمیل امکان استفاده از آن در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایط آب و هوایی است. ممکن است در روزهای سرد و برفی سال امکان رفتن به باشگاه ورزشی بسیار سخت باشد. در حالی که با داشتن این دستگاه در خانه می توانید به راحتی ورزش کنید.

استفاده از این دستگاه نیز بسیار راحت است و هر فردی که مایل به ورزش کردن باشد می تواند در منزل از آن استفاده کند.علاوه براین، یک ساعت دویدن با سرعت متوسط با تردمیل باعث سوزاندن 700 کالری می شود. البته داشتن رژیم غذایی نیز در کنار ورزش کردن ضروری است.

تردمیل های خانگی معمولا اندازه ای کوچک داشته و برای استفاده در فضای کوچک خانه های آپارتمانی نیز مناسب هستند. بنابراین دغدغه نداشتن فضا برای قرار دادن تردمیل در خانه نخواهید داشت.

 سخن آخر

تردمیل یکی از وسیله های ورزشی است که برای راحتی کار علاقه مندان به ورزش طراحی و تولید شده است. این وسیله ورزشی را می توانید در هر نقطه ای از منزل قرار داده و تحت هر شرایطی ورزش کردن را تجربه کنید.

با خرید تردمیل باشگاهی دیگر نیازی به طی کردن مسافت های طولانی جهت رفتن به باشگاه نخواهد بود. فروشگاه هایپرجیم با عرضه انواع تردمیل خانگی و باشگاهی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()