بسیاری از افراد وجود دارند که برای ورزش های روتین خود خرید دوچرخه ثابت را انجام داده و از دستگاه دوچرخه ثابت استفاده می کنند. این محصول به عنوان یکی از دستگاه های مفید و کاربردی برای ورزش های هوازی به حساب می آید. اگر می خواهید از این محصول پر کاربرد اطلاعاتی به دست بیاورید،‌ در ادامه با فروشگاه هایپر جیم همراه باشید.

با انواع این دوچرخه آشنا شوید

 این نوع دستگاه با توجه به نوع برند و طراحی کاربرد و انواع فراوانی دارد. از انواع مختلف آن می توان به دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی اشاره کرد. همانطور که از اسم این دو دستگاه معلوم است از دوچرخه ثابت خانگی برای داشتن یک ورزش روتین در منازل شخصی استفاده می کنند که به دلیل جایگیری در فضای اندک، توجه مشتری ها را به خود جذب کرده است.از دوچرخه ثابت باشگاهی برای استفاده در سالن های ورزشی و بدنسازی بهره می برند.

این محصول معمولاً به دو دسته کلی ثابت نشسته و ثابت ایستاده تقسیم ‌بندی می‌شود که هر کدام کارایی و کاربرد خود را دارد. این دستگاه از کاربردهای فراوانی بهره می برد که شما می توانید خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از فروشگاه هایپر جیم به راحتی خریداری کنید.

  1. دوچرخه ثابت نشسته: با پیشرفت علم و صنعت تکنولوژی توانسته اند دوچرخه ثابت نشسته را طراحی کنند به طوری که برای افرادی که مشکل حرکتی دارند کاملا مناسب باشد. افرادی که از زانو درد، کمردرد و ضعف های حرکتی رنج می برند این وسیله می تواند بهترین نوع ورزش برای آن ها باشد و و با استفاده از این دستگاه قادر خواهند بود که عضلات و ماهیچه های خود را تقویت کنند‌.
  2. دوچرخه ثابت ایستاده: این دستگاه را به افرادی که نیاز به سوزاندن کالری بیشتر، فعالیت بدنی بالاتر و کاهش وزن هستند، پیشنهاد می دهیم. شما می توانید با استفاده مداوم از این دستگاه کاهش وزن و لاغری و خود صورت بیشتری بخشید.

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()