اندازه صفحه، فاصله پرتاب و نسبت پرتاب

در خرید ویدئو پروژکتور باید به اندازه صفحه و فاصله و نسبت پرتاب دقت داشته باشیم. در واقع اندازه صفحه تعیین کننده اندازه پرده نمایش است که قابلیت پخش تصاویر برروی آن را دارند و تصویر در آن به نمایش در می آید. فاصله پرتاب همان فاصله ای است که در میان دستگاه و پرده نمایش وجود دارد. می توان فاصله پرتاب را کم و زیاد کرد و هر چه میزان فاصله پرتاب کمتر باشد، روشنایی بیشتری خواهند داشت. نسبت پرتاب در ویدئو پروژکتور ها به عرض تصاویر گفته می شود که در فاصله مشخص از صفحه نمایش پخش می شود و این نسبت در انواع ویدئو پروژکتور ها شامل سه برد هستند که عبارتند از برد بلند ، برد کوتاه و متوسط. فروش ویدئو پروژکتور از طریق سایت انجام می گیرد. 

شدت روشنایی

 یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید ویدئو پروژکتور که باید به آن دقت نمایید شدت روشنایی می باشد که با واحد انسی لومن مشخص می شود.

 کنتراست

کنتراست تصاویر بسیار مهم است و هر چه این میزان بیشتر باشد ، تصاویر واضح تر خواهند بود.

قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت در انتخاب و  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار بسیار مهم است و در صورت خرید از نیزار کالا می توانید با بهترین قیمت محصول دلخواهتان را خریداری نمایید.

دلایل استفاده از ویدئو پروژکتور

 زمانی که افراد می‌خواهند ارائه مطالب را داشته باشند می توانند در فضایی بزرگتر و برای تمامی افراد همزمان این انتقال مطالب را انجام دهند. در صورتیکه مانیتورهای دیگر این توانایی را نداشته و یا در این اندازه به صرفه نخواهند بود. ویدئو پروژکتور ها بسیار پرکاربرد هستند و این دستگاه را در مراکز اداری ، آموزشی و سالن‌ ها بسیار مشاهده می کنیم. ویدئو پروژکتور ها دارای انواع پورت ها و اتصالات ورودی هستند و می توان انواع دوربین ،لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و غیره را به آن متصل کرد.

  نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()