ساک دستی سوزنی به دلیل ویژگی های عمده ای که دارد، مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته می شود. ماندگاری بالا از مهمترین ویژگی های این نوع ساک دستی است. ضمن آنکه دارای قابلیت چاپ پذیری می باشد و بدین وسیله از این کالا جهت امور تبلیغاتی نیز استفاده می کنند. کاربرد اصلی ساک دستی، حمل وسایل با وزن و ابعاد مختلف می باشد. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار از صنعت تولید و چاپ ساک دستی سوزنی به عنوان تبلیغات استفاده می کنند.

برای درخواست خرید ساک دستی سوزنی سفارشی می توانید با شرکت پارچینه تماس بگیرید و با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نمائید.

روش های تولید ساک دستی سوزنی

مشخصات کلی که جهت تولید ساک دستی سوزنی تهیه می شود، عبارتند از میزان گرماژ پارچه، نوع چاپ، خدمات تکمیلی، زمان تحویل و قیمت می باشد. از همان ابتدای فرآیند تولید ساک دستی، تمام این موارد تکمیل می شود و سپس متناسب با امکاناتی که مجموعه تدارک دیده است، اقدام به تولید و چاپ انواع ساک دستی سوزنی می نمایند.

نکات متعددی در خصوص نحوۀ طراحی و چاپ ساک دستی های پارچه ای وجود و یک مجموعۀ تولیدی موفق نسبت به تمام مراحل از آگاهی و دانش کافی برخوردار است.

سه روش عمده جهت تولید ساک دستی سوزنی وجود دارد که می توان روش سنتی دوخت با چرخ خیاطی، چرخ التراسونیک و راه اندازی خط تولید اتوماتیک اشاره نمود. امروزه خیلی از صاحبان کسب و کار، ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان را داخل ساک های دستی سوزنی می پسند چون دوام بالایی دارند.

به عبارتی ماندگاری بالای این نوع ساک های دستی و کاربرد آن در سطح شهر از جمله موارد مهمی هستند که بیش از پیش شاهد کاربرد آن در سطح کشور می باشیم. جهت سفارش  خرید کیسه پارچه ای در رنگبندی های مختلف و قیمت ارزان می توانید از تجربیات و تخصص گروه تولیدی پارچینه استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()