بلدوزر همانند سایر ماشین آلات راهسازی و عمرانی در طول استفاده از آن دچار خرابی قطع شده که بعضاً با تعمیرات این قطعات مورد استفاده قرار می گیرند اما در بسیاری از موارد نیاز به قطعات جدید بوده و باید خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  انجام گیرد. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو تولید کمپانی بزرگ کوماتسو میباشد که این شرکت پس از کاترپیلار بزرگترین تولید کننده قطعات ماشین آلات راهسازی و صنعتی در جهان می باشد.

در صورتی که بخواهیم از بلدوزر عملکرد بسیار خوبی را مشاهده کنیم، باید حتما از قطعات با کیفیت استفاده نماییم به همین جهت خرید قطعات در برندهای معتبر پیشنهاد شده و با خرید این قطعات شما تا مدت ها نیاز به خرید مجدد نخواهید داشت. فروشگاه هیدروسنتر از بزرگترین فروشندگان قطعات بلدوزر است که فروش گسترده محصولات کوماتسو و سایر برندهای معتبر دنیا را از طریق وب سایت اختصاصی خود ارائه می کند.هیدرو سنتر واردات و پخش انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را به شما ارائه می‌کند و به همین جهت قیمت‌ های بسیار ارزان را برای فروش محصولاتش در نظر گرفته است.

فروش انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

کوماتسو یکی از برندهای بسیار معتبر ژاپنی می باشد که کمپانی کوماتسو انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و ساختمان سازی را به تولید رسانده و نمایندگی های کوماتسو در سراسر جهان فروش محصولات این کمپانی را ارائه می‌کنند و در کشور ما نیز معدود فروشندگانی وجود دارند که انواع قطعات و لوازم یدکی بلوزر کوماتسو را در نوع اصلی به فروش می رسانند. هیدرو سنتر یکی از بزرگترین فروشندگان قطعات بلدوزر کوماتسو و در کشورمان می باشد که با عرضه مستقیم محصولات کوماتسو و فروش بیواسته قیمت های مناسبی را برای فروش قطعات بلدوزر کوماتسو  در نظر گرفته است.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()