پارکت و کاغذ دیواری از جمله محصولات رایج در بازار محسوب می شوند که جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند و کارایی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. برای ایجاد تغییر در دکوراسیون محیط، آگاهی داشتن نسبت به اصول طراحی دکوراسیون از موارد مهمی هستند که نقش اساسی در خرید پارکت خواهد داشت. در انتها، می توانید طراحی متناسب و مکملی را در نمای دکوراسیون فراهم نمائید.

چندین سال از راه اندازی فروشگاه دکور آفیس می گذرد. این مجموعه با بررسی تمام جوانب کاری، محصولاتی با برندهای معتبر ایرانی و خارجی را تهیه نموده و به مشتریان پیشنهاد می دهد. همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در تهران و شهرستان ها می باشد.

فاکتورهای اصلی تعیین قیمت پارکت و کاغذ دیواری

فاکتورهای متعددی در حوزۀ تعیین قیمت پارکت و قیمت کاغذ دیواری وجود دارد که می توان به سه عامل اصلی آن همچون مدل، جنس و برند اشاره نمود. بدین رتیب تناسب با موقعیت های مختلف و بودجۀ اختصاصی که افراد مختلف در نظر گرفته اند، می توانند پارکت ارزان و کاغذ دیواری لوکس و با کیفیت را تهیه نمایند.

اگر قصد دارید برای مدت زمان طولانی از کفپوش و دیوارپوش استفاده نمائید، توصیه می کنیم، توجه به کیفیت آنها بیش از قیمت ضرورت دارد چون امکان خرید پارکت ارزان و کاغذ دیواری ارزان با طرح های لوکس برای عموم افراد فراهم می باشد و افرادی که قصد دارند به صورت سالیانه تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمانی را تغییر دهند، می توانند از طرح های زیبا و لوکس کاغذ دیواری ارزان استفاده نمایند. ولی افرادی که قصد دارند چند سال نیاز به تغییر دکوراسیون نداشته باشند، می توانند با صرفه نظر از قیمت، اقدام به خرید پارکت لمینت ضد آب مقاوم نمایند.

جهت تهیۀ جدیدترین محصولات دیوارپوش و کفپوش پارکت می توانید به وب سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه نموده و بیشتر با مشخصات فنی محصولات آشنا شوید و سپس محصول مورد پسند خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()