لوازم یدکی لودر به عنوان اجزای اصلی آن شناخته می شوند. لودر به عنوان یکی از کارآمدترین ماشین آلاتی است که در اجرای عملیات ساختمانی، راهسازی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. طراحی این نوع ماشین به نحوی است که قدرت و توانایی لازم جهت امور خاکبرداری، ایجاد خاکریز، حمل نخاله های ساختمانی و غیره را دارند. به دلیل فعالیت سنگینی که از ماشین های لودر انجام می گیرد، امکان آسیب دیدگی قسمت های مختلف لودر وجود دارد. در این صورت نیاز به  خرید لوازم یدکی لودر خواهید داشت. البته پیش از خرید قطعات انواع لودر، تطابق برند و مدل لودر ضرورت دارد.

شرکت پارت یدک راهسازی مفتخر است که از ابتدای راه اندازی مجموعۀ خود، توانسته موفق به واردات و عرضۀ انواع قطعات ماشین آلات راهسازی از جمله لودر، بیل مکانیکی، گریدر، غلتک و ... با برندهای معروف خارجی و ایرانی گردند. همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات دارندگان چنین ماشین آلاتی در سراسر کشور می باشند.

نکات مهم فروش لوازم یدکی انواع لودر اورجینال

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تنوع مدل های ماشین آلات لودر در سطح جهان بسیار است و از آنها می توانند جهت اجرای پروژه های مختلف استفاده نمایند. برخی از قطعات لودرهای چرخ زنجیری متفاوت از لوازم یدکی لودرهای چرخ لاستیکی و یا انواع لودر بکهو ساخته می شوند. فروش قطعات لودر از طریق سایت این مرکز معتبر انجام می گیرد.

به عبارتی باعث تمایز بارز این نوع ماشین آلات با یکدیگر شده اند. سرعت اجرای عملیات توسط لودرهای چرخ لاستیکی نسبت به لودر چرخ زنجیری بیشتر خواهد بود. البته این نوع ماشین آلات مجهز به سیستم های هیدرولیکی هستند که میزان عملکرد فرمان و کنترل پذیری آن را توسعه می بخشد.

بعضی از انواع لوازم یدکی لودر بکهو متفاوت از دیگر انواع لودر رایج در بازار ساخته می شوند. بکهو لودر در ابعاد کوچک تر ساخته شده اند و مجهز به یک بیل مکانیکی در قسمت پشت می باشند که امکان حفر کانال و خندق توسط این ماشین میسر است.

برای تأمین انواع لوازم یدکی لودر به صورت اورجینال می توانید با مرکز فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()