لاستیک نکسن بیش از هشتاد سال است که در سطح جهانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. شرکت نکسن در سال 1942 فعالیت خود را در کرۀ جنوبی توسط فردی با نام هیونگ راه اندازی نمود. این مجموعه از ابتدای کار، با هدف ارتقاء کیفیت و عرضۀ لاستیک فابریک شرکت های خودروسازی معروف فعالیت خود را گسترش داد و امروزه از لاستیک نکسن به عنوان برندهای برتر جهانی یاد می شود. هم اکنون توسط فروشگاه های داخلی امکان خرید لاستیک نکسن با مشخصات فنی متفاوت برای دارندگان اتومبیل سواری و غیر سواری فراهم می باشد.

 فروشگاه لاستیک چرخ و یدک متشکل کادر فروش مجرب است و با سرمایه گذاری هوشمندانه توانسته اند برندهای برتر جهانی را در لیست محصولات لاستیک خارجی تأمین نموده و به مشتریان پیشنهاد دهند. هدف گذاری این مجموعه در حوزۀ کسب و کار، جلب رضایت مشتریان می باشد.

مشخصۀ لاستیک سواری نکسن استاندارد

بدیهی است، دارندگان اتومبیل بیش از افراد عادی نسبت به نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک نکسن و هر برند دیگر خارجی و داخلی آشنا هستند چون از نزدیک با خودرو سر و کار دارند و به این نکتۀ مهم پی برده اند که انتخاب نوع لاستیک تأثیر بر روی رانندگی، سرعت و کنترل فرمان پذیری اتومبیل آنها خواهد داشت.

به عنوان مثال متناسب با شرایط آب و هوای بارندگی که سطح جاده لغزنده می باشد، نوع لاستیک بر روی مدت زمان نگه داشتن خودرو و ایست کامل آن خواهد داشت. بنابراین شرکت های تولید کنندۀ لاستیک همواره تلاش نموده اند با بهره مندی از مواد اولیۀ با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته، انواع لاستیک زمستانی نکسن، لاستیک تابستانی نکسن و لاستیک چهار فصل نکسن را تولید نموده و در اختیار مالکین خودرو قرار دهند.

یک رانندۀ مبتدی و حرفه ای باید در انتخاب و خرید لاستیک توجه ویژه ای داشته باشند تا بدین وسیله بتوانند لاستیک استاندارد و با کیفیتی را تهیه نمایند.

اگر  خرید لاستیک سواری نکسن استاندارد برای شما یک دغدغه و چالش می باشد، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نموده و سپس به صورت کاملاً تضمینی، بدون قید و شرط، تایر مورد نظر خود را همراه با گارانتی شرکت خریداری نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()