لاستیک بارز از جمله لاستیک های ایرانی است که طرفداران زیادی دارد چون این محصول از نظر کیفیت با برندهای خارجی قابل مقایسه می باشد. تایر به عنوان اجزای مهم ماشین به شمار می رود و نوع تایر نقش بسزایی در میزان فرمان پذیری اتومبیل خواهد داشت. سایز تایر، جنس، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، نوع ساختار، ارتفاع آج، نوع کاربری که از لاستیک می شود از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک بارز و هر برند دیگر باید مد نظر داشته باشید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک سال های متوالی است که فعالیت خود را در عرصۀ تأمین و پخش لاستیک و رینگ آغاز نموده است. این مجموعه برای حمایت از تولید کنندگان ایرانی، انواع لاستیک ایرانی از جمله لاستیک های بارز را در لیست محصولات خود به مشتریان پیشنهاد می دهند. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید لاستیک ارزان و با دوام هستند، می توانند این برند را با اطمینان خاطر خریداری کنند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت لاستیک بارز

عوامل متعددی بر روی قیمت لاستیک بارز تأثیرگذار می باشد و یک راننده باید نسبت به این موارد دانش کافی داشته باشد. اگر به لایۀ خارجی لاستیک ها توجه کرده باشید، نوشته هایی بر روی تایر درج شده است که هر کدام از آنها معنا و مفهوم خاصی دارند و افرادی که قصد تهیۀ تایر برای اتومبیل خود را دارند، باید نسبت به مفاهیم آنها آگاه باشند.

شاخص حداکثر سرعت مجاز، حداکثر بار مجاز، میزان چسبندگی تایر نسبت به سطح جاده، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تاریخ تولید، سایز تایر، پهنای رینگ، قیمت و تعیین شرایط آب و هوایی که می توان از تایر استفاده نمود، از جمله موارد مهم هستند که بر روی انواع لاستیک بارز و هر برند دیگری درج می شوند.

با این تفاسیر اگر خواستار  خرید لاستیک سواری بارز تمام فصل می باشید می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()