لاستیک دنلوپ از دیگر برندهای معتبر خارجی موجود در بازار به شمار می رود. شرکت دنلوپ در ایالت بوفالو نیویورک فعالیت خود را آغاز نموده است و از ابتدا توانسته، موفق به راه اندازی خط تولید انواع تایر متناسب با مدل های مختلف خودرو در بازار گردد. لاستیک سواری، شاسی بلند، کامیونی، تریلر، اتوبوس، ماشین مسابقات و ... از جمله انواع لاستیک دنلوپ هستند که توسط کمپانی دانلوپ در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار داخل و جهانی می شوند. فروش لاستیک دنلوپ از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از برترین فروشگاه های مطرح در حوزۀ واردات و توزیع انواع لاستیک و رینگ در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعۀ معتبر، این مقاله را جهت راهنمایی شما عزیزان در خصوص انتخاب لاستیک دنلوپ اصل گردآوری نموده است.

نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک دنلوپ اصل

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، لاستیک دانلوپ از جمله لاستیک های وارداتی است. متأسفانه امکان عرضۀ لاستیک تقلبی به عنوان تایر دنلوپ در بازار داخل وجود خواهد داشت. بدین ترتیب توصیه می کنیم، جهت خرید لاستیک دنلوپ اورجینال به مراکز معتبر مراجعه نمائید که از اعتبار و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، مطمئن باشید.

علاوه بر این مسئله، توجه به کیفیت تایر و بررسی دقیق شکل ظاهری و مشخصات مندرج بر روی تایر موارد دیگری هستند که می تواند به شما در انتخاب تایر اورجینال کمک کند. استفاده از راهنمایی های افراد مجرب و فروشندگان متعهد و متخصص از راهکارهای دیگری است که هنگام خرید انواع لاستیک دنلوپ از آنها استفاده نمائید.

قیمت  فروش لاستیک  برند دانلوپ به مشخصات فنی آنها وابسته می شود و نرخ روز ارز نیز به طور مستقیم بر روی قیمت آنلاین لاستیک های وارداتی تأثیرگذار خواهد بود.

جهت خرید اینترنتی لاستیک دنلوپ نیز می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک اقدام نمائید چون این مجموعه جهت توسعۀ فعالیت خود، فروشگاه اینترنتی راه اندازی نموده است.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()