لاستیک یزد تایر یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی است. در حال حاضر صنعت تولید لاستیک در سطح کشور توسعه یافته است و شرکت های تولید کنندۀ تایر با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا قادر به تولید انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، تریلر، ماشین آلات سنگین راهسازی و کشاورزی و غیره با مشخصه های متفاوت می باشند.

افراد زیادی خواستار خرید لاستیک یزد تایر هستند چون محصولات این کمپانی از نظر کیفیت می تواند با برخی از برندهای مطرح خارجی برابر کند و امکان رانندگی توأم با آرامش را برای آنان فراهم سازد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از دیگر فروشندگان برتر در حوزۀ تأمین و توزیع لاستیک های ایرانی و خارجی در تهران فعالیت دارد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار و درخواست مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات داخلی، انواع لاستیک یزد تایر را با مدل های مختلف تهیه نمایند و به فروش برسانند.

مهمترین مشخصه های لاستیک یزد تایر استاندارد

همانطور که می دانید بر روی تایر، یک سری اعداد و حروف لاتین درج می شوند که نشانۀ مشخصه های فنی لاستیک محسوب می شوند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید لاستیک یزد تایر و هر برند دیگری را دارند، می توانند با بررسی مشخصات فنی درج شده بر روی تایر، بتوانند بهترین تایر استاندارد و مناسب برای اتومبیل خود تهیه نمایند.

نوع ساختار، نسبت ارتفاع فاق به پهنای رینگ، سال تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، شاخص حداکثر فشار باد مجاز، کد ساییدگی، میزان چسبندگی تایر با سطح جاده، نوع کاربری نسبت شرایط آب و هوایی از جمله مواردی است که بر روی تایر درج می شوند.

بنابراین افرادی که در مناطقی با شرایط جوی معتدل سکونت دارند، می توانند جهت صرفه جویی مالی، از مزایای لاستیک تمام فصل یزد تایر برای تجهیز اتومبیل خود استفاده نمایند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در انتخاب لاستیک خودرو تجربه ای ندارید، می توانید از خدمات فروش لاستیک یزد تایر توسط فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک استفاده نمائید. در واقع به شما اجازه می دهد، مدت زمان بیشتری برای بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات فروشگاه داشته باشید و سپس مناسب ترین نوع تایر را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()