لاستیک پیرلی از جمله لاستیک های مطرح و برتر خارجی است که توسط یک مهندس جوان در شهر میلان ایتالیا تولید و به بازار داخل و خارجی عرضه نمود. کمپانی لاستیک پیرلی با گذشت زمان توانستند با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته، خط تولید انواع لاستیک پیرلی را متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف راه اندازی نماید. با توجه به پیشرفت روز افزون این مجموعۀ معتبر، کمپانی میشلن در سال 1889 توسط برادران میشلن راه اندازی شد و توانستند موفق به تولید انواع لاستیک میشلن با مشخصات فنی مختلف گردند. فعالیت این کمپانی با گذشت زمان رونق یافت و توانستند لاستیک های میشلن را متناسب با کیفیت لاستیک های پیرلی ایتالیا تولید نموده و در سطح جهانی مطرح شوند. فروش لاستیک پیرلی با قیمت ارزان انجام می گیرد.

فروشگاه تایر ایرانیان برای چند سال متوالی است که توانسته با اتکاء به کادر فروش مجرب و تأمین تایرهای با برند معروف، نیاز مشتریان را برآورده نموده و بدین وسیله بتوانند در لیست محصولات خارجی، انواع لاستیک پیرلی، لاستیک سواری میشلن و ... را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

علت تفاوت قیمت لاستیک میشلن با لاستیک پیرلی

علت عمدۀ تفاوت قیمت لاستیک پیرلی با لاستیک میشلن در میزان کیفیت، تکنولوژی ساخت، تنوع محصولات، سابقۀ فعالیت و أخذ گواهینامه های کنترل کیفیت می باشد. بدین وسیله شاهد فروش انواع لاستیک پیرلی و میشلن با قیمت های متفاوت در سطح بازار می باشیم. البته به دلیل وارداتی بودن لاستیک های خارجی، قیمت روز ارز نیز بر روی نرخ فروش لاستیک های وارداتی تأثیرگذار خواهد بود.

پیش از خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره توجه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی نحوۀ کنترل فرمان خودرو خواهد داشت. بر روی لاستیک میشلن و هر برند دیگری یک سری حروف و اعداد نوشته شده است که نشان دهندۀ مشخصات فنی تولید آنها محسوب می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوۀ انتخاب و  خرید لاستیک میشلن استاندارد و با کیفیت می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان به صورت آنلاین مشورت نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()