لوازم یدکی لودر کوماتسو اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهد. لودر به عنوان یکی از ماشین آلات پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد. شرکت کوماتسو ژاپن به عنوان یکی از اولین مجموع های تولید کنندۀ ماشین آلات راهسازی از جمله انواع لودر، بیل مکانیکی، گریدر و ... می باشند. توسط این کمپانی، انواع لودر چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو در ابعاد مختلف ساخته شده و به بازار جهانی عرضه شده اند. با توجه به کاربرد گستردۀ ماشین آلات لودر در اجرای پروژه های عمرانی، خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  در تهران ضرورت دارد. به عبارتی دارندگان ماشین آلات لودر با این برند، بتوانند با آسودگی خاطر، قطعات اورجینال انواع لودر را تهیه نموده و جایگزین لوازم یدکی معیوب ماشین نمایند.

یکی از بزرگ ترین مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین در تهران، شرکت پارت یدک راهسازی می باشد. این مجموعه با بررسی وضعیت بازار به این موضوع دست یافته، متناسب با مدل ماشین آلاتی که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو را با مدل های مختلف تأمین نموده و با قیمت مناسب و اورجینال در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

خرید لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو

از کنار هم قرارگیری انواع لوازم یدکی کوچک و بزرگ در دسته بندی های مختلف، ماشین آلات لودر ساخته می شوند. شاسی های ثابت، سیستم های فرمان و کنترل هیدرولیکی، کمر شکن، لاستیک، قطعات زیربندی، یاتاقان ثابت و متحرک، زنجیرهای سیمی، جک های هیدرولیکی، قطعات موتوری، انواع پمپ هیدرولیکی، پمپ های هیدرولیکی پروانه ای، سیستم احتراق، باتری و ... برخی از انواع قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو محسوب می شوند. بدین ترتیب بروز کوچکترین اختلال در عملکرد ماشین آلات لودر، نیاز به بررسی تمام قسمت های لودر می باشد که بتوان، ایرادات ماشین را یافت و نسبت به تعمیر آن اقدام نمود.

جهت خرید قطعات لودر کوماتسو می توانید به شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()