لوازم یدکی گریدر اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند و جهت تهیۀ قطعات گریدر برای جایگزین نمودن آنها با قطعات آسیب دیده، می توانید به فروشگاه و شرکت های تأمین کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. مهمترین قطعاتی که جهت ساخت گریدر ساخته شده است و موجب تمایز آن با دیگر ماشین آلات راهسازی شده است، تجهیز بودن آن به تیغه های کوچک و بزرگ و چنگال اشاره نمود. بدین ترتیب امکان صاف نمودن سطوح جاده های خاکی و یا حفاری و شخم زدن زمین را فراهم می کند. تأمین و فروش لوازم یدکی گریدر توسط برخی از مجموعه ها ضرورت دارد. شرکت پارت یدک راهسازی نیز از دیگر مراکز بزرگ در حوزۀ واردات و فروش لوازم یدکی گریدر در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان، همواره در تلاش برای تأمین انواع لوازم یدکی اورجینال متناسب با گریدرهای رایج در سطح کشور می باشند.

آشنایی با لوازم یدکی انواع گریدر

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، گریدر از جمله ماشین آلاتی است که کاربرد فراوانی در برخی از صنایع راهسازی و عمرانی دارد. البته جهت امور شهرداری، برای عملیات برف روبی سطوح جاده نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع ماشین نیز همانند هر خودروی دیگری مجهز به قطعات مختلفی است که امکان حرکت مکانیکی را برای آن میسر می سازد. در صورت دچار آسیب دیدگی، نیازمند به خرید قطعات و لوازم یدکی گریدر می باشد.

اگر قصد تهیۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مانند خرید قطعات گریدر را دارید، توجه به اصل بودن قطعات و تطبیق لوازم یدکی نو با آسیب دیده ضرورت دارد. چندین سال است که شاهد تأمین و فروش قطعات انواع گریدر کوماتسو، هپکو، ولوو، سانی، کاترپیلار، نیوهلند و ... در سراسر کشور می باشیم.

جهت اطمینان از اصل بودن لوازم یدکی گریدر ، توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید و توجه ویژه به مدت زمان فعالیت مجموعۀ مورد نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()