نایلون حبابدار از جمله نایلون های رایج در بازار به شمار می رود. این نوع نایلون دارای یک سری ویژگی های ساختاری است که موجب تمایز آن با دیگر انواع پلاستیک صنعتی شده است. از مهمترین ویژگی های بارز نایلون حبابدار می توان به داشتن لایه ای از حباب های ریز و درشت اشاره نمود. داشتن این لایه، موجب حالت ضربه گیری برای این خودرو می شود. از این نوع پلاستیک جهت بسته بندی اقلام شکستنی به وفور استفاده می گردد. به دلیل اهمیت کاربردی که نایلون در امور بسته بندی محصولات دارد، فروش نایلون حبابدار در سایزهای مختلف انجام می گیرد.

دریا پلاستیک با تلاش فراوان توانسته تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را جهت تولید پلاستیک های بسته بندی فراهم آورد. در نتیجۀ آن شاهد تولید و فروش انواع پلاستیک حبابدار ضربه گیر با کیفیت بالا می باشیم.

مواد اولیۀ نایلون حبابدار و کاربرد آنها

 افرادی که تا کنون تجربۀ خرید پلاستیک مانند خرید نایلون استرچ داشتند، از این موضوع مهم آگاهی دارند که نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک، نقش بسزایی بر روی کیفیت انواع نایلون خواهد داشت. عدم استفاده از مواد مرغوب، می تواند باعث کاهش طول عمر پلاستیک شود و دوام کمتری داشته باشند.

متناسب با محصولاتی با ابعاد بزرگ نیاز به استفاده از نایلون حبابدار با سایز بزرگ می باشد تا خاصیت ضربه گیری خود را حفظ کند. جهت پوشش بسته بندی محصولات در ابعاد کوچک، خرید نایلون حبابدار کیسه ای با حباب ریز بهترین گزینه محسوب می شود. اهمیت دادن به چنین موضوعاتی، پیش از اقدام به بسته بندی کالاها، ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی حفظ و نگهداری محصولات با حساسیت شکستگی وجود دارد.  

دریا پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ خدمات رسانی به شما مشتریا گرامی می باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()