قطعات بلدوزر کوماتسو را می توانید از طریق فروشگاه های عرضۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی تهیه نمائید. شرکت کوماتسو یکی از بزرگ ترین سازندگان ماشین آلات راهسازی در سطح جهان می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز صنایع مختلف توانستند موفق به تولید ماشین بلدوزر در مدل هایی با ظرفیت های مختلف شوند.

اولین نسخۀ ماشین بلدوزر را از روی ماشین تراکتور ساختند و جهت کار کردن بر روی زمین های نرم برای امور بارگیری از آن استفاده نمودند. با گذشت زمان توانستند بر امکانات ماشین الات بلدوزر بی افزایند. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو بر اساس مدل هایی که در سطح کشور توسط برخی از شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته می شود، صورت می گیرد.

فروشگاه سرویس قطعه، یکی از اولین فروشگاه های معتبر در حوزۀ واردات و پخش قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و دیگر برندهای معروف در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند.

معرفی انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

همانطور که می دانید قطعات بلدوزر کوماتسو در دسته بندی های مختلف به فروش می رسند. قطعات موتوری بلدوزر کوماتسو، لوازم یدکی سیستم هیدرولیک بلدوزر، قطعات زیربندی، لوازم یدکی برقی و قطعات فیلترآلات برخی از دسته بندی های اصلی قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند.

طراحی بلدوزر به نحوی مشابه ماشین تراکتور و گریدر است و جهت آماده سازی زمین های کشاورزی به وفور مشاهده می شود. داشتن یک تیغۀ فولادی در قسمت جلویی و داشتن یک تیغۀ چنگک مانند در انتهای آن از مشخصه های اصلی ماشین بلدوزر به شمار می روند. با توجه به کاربردی که این نوع ماشین در اجرای پروژه های راهسازی، عمرانی و کشاورزی دارند، فروش فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو توسط عرضه کنندگان لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در سطح کشور ضرورت دارد.

سوپر شارژ موتور، واتر پمپ، پروانه موتور، میلنگ موتور، سرسلندر موتور، کارتل موتور، بوش میل سوپاپ و ... برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو محسوب می شوند و می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه به صورت اورجینال تهیه نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()