اکثر قطعات لیفتراک کوماتسو متفاوت از قطعات دیگر ماشین آلات سنگین می باشد. لیفتراک از جمله ماشین آلاتی است که جهت جابجایی و حمل و نقل وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه شرکت کوماتسو ژاپن توانسته موفق به ساخت انواع لیفتراک با اوزان و مدل های مختلف گردد. لیفتراک از جمله ماشین هایی است که قدرت بالایی برای جابجایی بار با وزن زیاد را در راستای عمودی دارد. در واقع دو شاخکی که در قسمت جلویی لیفتراک طراحی شده است از جمله قطعات لیفتراک کوماتسو و دیگر برندها به شمار می رود. حرکت اصلی شاخک ها در راستای عمود می باشد و می توان کالاها را از روی زمین برداشته و بر روی طبقات و ماشین قرار داد که البته بر عکس این عمل نیز برای این ماشین وجود دارد. فروش قطعات لیفتراک کوماتسو توسط این مجموعه انجام می گیرد.

فروشگاه سرویس قطعه دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ واردات و پخش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر فعالیت دارد. تأمین قطعات لیفتراک کوماتسو در مدل های مختلف نیز در لیست محصولات این مجموعه وجود دارد. دارندگان لیفتراک های کوماتسو می توانند لوازم یدکی آسیب دیدۀ خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام نمایند.

خرید قطعات لیفتراک برقی و دیزلی کوماتسو

همانطور که می دانید توسط شرکت کوماتسو، لیفتراک در مدل های مختلف تولید شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند. دارندگان لیفتراک برقی می توانند جهت خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو  با واحد فروش سریس قطعه تماس بگیرند.

شاسی بدنه، وزنه تعادل، کابین راننده، سیستم هشدار دهنده و ... برخی از دسته بندی های اصلی قطعات لیفتراک کوماتسو به شمار می روند. متناسب با مدل های مختلف لیفتراک، هر کدام از قطعات از نظر توان عملکردی با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

نوع قطعاتی که در ساخت ماشین آلات مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش اساسی در عملکرد آنها خواهد داشت. بدین ترتیب توصیه می کنیم، بر اساس مشخصات فنی ماشین و لوازم یدکی آسیب دیده، قطعات لیفتراک کوماتسو را تهیه نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()